خبرهای داغ:

برپایی ایستگاه فرهنگی ترویج عفاف و حجاب توسط هیئت عاشورا اندیمشک

هیئت فرهنگی مذهبی عاشورا اندیمشک همزمان با فرارسیدن عید غدیر اقدام به برپایی ایستگاه‌های صلواتی و ترویج عفاف و حجاب کرد.
کد خبر: ۹۵۲۶۲۲۶
|
۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

برپایی ایستگاه فرهنگی ترویج عفاف و حجاب توسط هیئت عاشورا اندیمشک

کریم قیطاسی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اندیمشک اظهار کرد: حسینیه و هیئت فرهنگی مذهبی عاشورا شهرستان اندیمشک از ابتدای تأسیس تاکنون فعالیت‌ها و اقدامات بسیاری در مناسبت‌های مذهبی داشته است.

 

مسئول هیئت فرهنگی مذهبی عاشورا اندیمشک، افزود: این هیئت همزمان با فرارسیدن دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر خم، اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی در میدان امام خمینی (ره) واقع در مرکز و بازار شهر اندیمشک کرد و به پذیرایی از شهروندان پرداخت.

 

وی اذعان کرد: همچنین در کنار این ایستگاه صلواتی، ایستگاه فرهنگی با اجرای برنامه‌های متنوع به منظور ترویج عفاف و حجاب و تشویق و ترغیب بانوان به رعایت حجاب اسلامی برپا شد.

 

قیطاسی، از کلیشه‌نویسی خودروها خبر داد و تصریح کرد: در غرفه خواهران نیز تقدیر از دختران و بانوان محجبه و اهدای روسری به بانوان کم‌حجاب صورت گرفت و مسابقه نقاشی و دلنوشته‌ای به حضرت امیرالمؤمنین (ع) با اهدای جوایز برگزار شد.

 

وی عنوان کرد: جشن خانوادگی «من غدیری‌ام» عصر امروز با سخنرانی علیرضا نوری منش، کارشناس پدافند غیرعامل به همراه مولودی‌خوانی و مسابقات فرهنگی در حسینیه عاشورا برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار