خبرهای داغ:

پیام تسلیت هیأت رزمندگان اسلام وخبرگزاری بسیج خوزستان و خرمشهر در پی درگذشت خبرنگار بومی عرصه دفاع مقدس

کد خبر: ۹۵۲۶۱۳۲
|
۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت شادروان رضا خدری خبرنگار دفاع مقدس و روزنامه نگار پیشکسوت و باسابقه کشور که عمر خبرنگاری خود را صرف تهیه و نگارش اخبار جنگ تحمیلی ، مشکلات پس از جنگ آبادان و خرمشهر کرده بود موجب تألم و تأثر مردم شهرستان های خرمشهر و آبادان به ویژه رزمندگان و ایثارگران شد.

 

فقدان از دست دادن این خبرنگار پرتلاش عرصه دفاع مقدس را به خانواده محترم ایشان و جامعه خبری تسلیت عرض مینماییم

 

رضا خدری کار روزنامه‌نگاری را در دهه ۵۰با روزنامه کیهان شروع کرد و به عنوان خبرنگار سیار در خوزستان حضور داشت. پس از شروع جنگ تحمیلی او جزو اولین نفراتی بود که در خرمشهر حضور یافت. مرحوم خدری پس از اشغال خرمشهر به آبادان رفت و تا زمان آزادسازی این شهر از نزدیک شاهد حضور رزمندگان در جبهه‌ها بود.

 

شادروان رضا خدری به مدت هشت سال در جبهه‌هاي غرب و جنوب كشور مشغول خبرنگاري و عكاسي به همراه رزم و نبرد با دشمن بعثي بود و عكس‌ها و گزارش‌هاي مرتبط با جنگ را براي روزنامه كيهان ارسال مي‌كرد كه به همراه عكس رزمندگان در جبهه به چاپ مي‌رسيد.

 

ایشان در روز حادثه سینمارکس آبادان چند دقیقه بعد از آتش‌سوزی خودش را به محل حادثه می‌رساند و اولین خبرنگاری بود که به داخل سینما راه پیدا میکند

 

*مرحوم خدری در سالهای اخیر به نگارش كتب دفاع مقدسي و مطالعه و پژوهش در اين زمينه فعالیت داشت که چندین کتاب در حوزه دفاع مقدس نوشته بود که «زار قاسم، بَلَم‌رانِ خرمشهر»، «خرمشهر، از اسارت تا آزادي» و «از طهران تا تهران» جزو تالیفات او بودند.*

 

*روحش شاد یادش گرامی*

➖➖➖➖➖➖➖➖

هیأت رزمندگان اسلام شهرستان خرمشهر

خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار