مدیر بهزیستی شهرستان زنجان:

۱۲۰ مددجوی زنجانی صاحب شغل شدند

زنجان -مدیر بهزیستی شهرستان زنجان از ایجاد اشتغال برای ۱۲۰ نفر از مددجویان تحت پوشش خبر داد و گفت: سقف وام اشتغال بهزیستی به منظور ایجاد اشتغال برای مددجویان به میزان ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۵۲۶۰۶۱
|
۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

۱۲۰ مددجوی زنجانی صاحب شغل شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ رزاق منافی با بیان اینکه در سال گذشته نزدیک به ۴۰۰ نفر از مددجویان از محل اعتبارات تبصره ۱۶ و ۱۸ وام اشتغالزایی دریافت نموده اظهار داشت: نزدیک به یک هزار نفر نیز بیمه‌های کارفرمایی و خویش فرمایی و جبران عدم کارایی پرداخت شده است.

وی بیان کرد: سازمان بهزیستی مشوق‌های خوبی برای کارفرمایان حامی مددجویان در نظر گرفته است و کارفرمایانی که نسبت به بکارگیری مددجویان بهزیستی اقدام نموده و بر اساس قانون کار حقوق و مزایا پرداخت نمایند می‌توانند علاوه بر دریافت مشوق هایی، چون وام کم بهره از خدمات پرداخت حق بیمه سهم کارفرما ۲۳ درصد به مدت ۵ سال برای نیروی بکار گرفته شده نیز بهره‌مند شوند.


مدیر بهزیستی شهرستان زنجان عنوان کرد: استفاده از ظرفیت کارفرمایان، مراکز آموزش فنی و حرفه ای، افزایش اعتبارات اشتغالزایی و بهره گیری از ظرفیت شرکت‌ها و کارخانجات در استان و حمایت‌های خیرین از عمده فعالیت‌های شاخصی است که در راستای ایجاد اشتغال مددجویان انجام می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: سامانه ثبت نام افراد جویای کار سازمان بهزیستی به آدرس سامانه www.jobwo.ir در دسترس جهت ثبت نام می‌باشد و ادارات بنابر شرایط احراز هر پست می‌توانند از آن استفاده کنند و ادارات می‌توانند در هر لحظه جهت جذب نیرو به این سامانه مراجعه کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار