امام جمعه بابلسر:

مسجد باید در جنگ نرم افزاری دشمن نقش آفرین باشد

ساری-امام جمعه بابلسر با بیان اینکه مسجد باید در جنگ نرم افزاری دشمن نقش آفرین باشد، افزود: مسجد محور بودن در جامعه اسلامی رکن است و در شورای تحول تصمیم گیری ها در مسجد صورت می گیرد.
کد خبر: ۹۵۲۶۰۳۰
|
۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶

مسجد باید در جنگ نرم افزاری دشمن نقش آفرین باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام  اسماعیل قلی پور- امام جمعه بابلسر در نشست با ائمه جمعه و جماعات محلات مهدوی شرق استان که به همت بسیج مساجد و محلات سپاه کربلا در سالن اجتماعات غدیر برگزار شد، با اشاره به اینکه مشکلات فرهنگی اجتماعی قابل حل است، گفت: باید امام محله محور بودن مورد توجه فعالان فرهنگی باشد.  

حجت الاسلام قلی پور با بیان اینکه طرح محله مهدوی در بابلسر به گونه‌ای موفق درحال اجراست که به اذعان اهالی محلات با اجرای این طرح آمار دزدی و آسیب‌های اجتماعی در محلات کاهش یافته است، افزود: تاکنون ۴۰محله به عنوان محله هدف در طرح محله مهدوی انتخاب شد و در تمامی این محلات شورای تحول با محوریت امام محله تشکیل شد.

به گفته امام جمعه بابلسر  شورای تحول محله متشکل امام جماعت محله، فرمانده پایگاه مقاومت، دهیار، اعضای هیات امنا، نخبگان محل و.. است.

حجت الاسلام قلی پور توضیح داد: بیش از ۳۰۰سوال برای ساماندهی محلات در طرح محله مهدوی تدوین شده است و با توجه به نقاط قوت و ضعف محلات، نیازسنجی می‌شود تا منابر مبلغ اعزامی در رابطه با چه موضوعاتی باشد.

امام جمعه بابلسر با بیان اینکه مسجد باید در جنگ نرم افزاری دشمن نقش آفرین باشد، افزود: مسجد محور بودن در جامعه اسلامی رکن است و  در شورای تحول تصمیم گیری‌ها در مسجد صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام قلی پور با بیان اینکه آیه ۲۵ سوره حدید باید شعار فعالان شورای تحول مساجد باشد، گفت: به دنبال تصیدی گری نیستیم باید تسهیل گر باشیم.

به گفته خطیب جمعه بابلسر شورای تحول مسجد باید به تربیت نیروی انسانی و رشد و تعالی محلات ختم شود.

حجت الاسلام قلی پور در ادامه با بیان اینکه نظام مسائل محلات تحت عنوان سیمای محله تدوین شده است، گفت: میدان دار و پرچم دار در محلات باید امام محله مسجد باشد.

امام جمعه بابلسر با بیان اینکه جلوی موازی کاری در حوزه مسجد با اجرای طرح محله مهدوی گرفته می‌شود، افزود:  سنگر‌ها در جامعه باید با کار فرهنگی تربیتی یک به یک فتح شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار