خبرهای داغ:

محفل انس با قرآن در پایگاه امام حسین (ع) سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از برگزاری محفل انس با قرآن کریم و برنامه های ورزشی در قالب طرح نوجوانه ها در پایگاه خود خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۵۹۹۷
|
۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته عفاف و حجاب گشت اطلاعاتی محله محور به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در جهت برقراری امنیت در سطح شهر انجام شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام شده با کارگروه های عرصه های مختلف، سانس ورزشی فوتبال نونهالان پایگاه با هماهنگی مسوول تربیت بدنی و حلقه ورزشی شهید ابراهیم هادی تشکیل شد.

او با اشاره به برگزاری طرح تربیتی تابستانه نو+جوانه های صالحین، افزود: در این راستا آماده سازی دروازه فوتبال برای بسیجیان و آموزش تیراندازی با استقبال پرشور نونهالان و نوجوانان برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ادامه داد: جلسه شورای تحول محله با حضور مسوول کانون الهادی و اعضای هیئت امنای مسجد و بسیجیان پایگاه جهت برنامه های هفته عفاف و حجاب در محله تشکیل و طی آن اعضا نظرات و پیشنهادات خود را عنوان کردند.

امامی با اشاره به برپایی مراسم پر فیض قرائت زیارت عاشورا در مسجد امام هادی (ع) با حضور بسیجیان گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور بسیجیان نونهال و در قالب طرح تابستانه نو+جوانه ها، کلاس آموزش روانخوانی کودکان و نوجوانان در پایگاه برگزار شد.

او با اشاره به برپایی مدوم برنامه های ورزشی در پایگاه اضافه کرد: فعالیت ورزشی نونهالان و نوجوانان در جهت ایجاد اوقات شاد و مفرح برای آن ها به صورت روزانه در رشته های پینک پنک، فوتبال دستی بازی و بازی رایانه ای فوتبال برگزار و بسیجیان استقبال کرده اند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) بیان داشت: با هدف برپایی گشت عملیاتی محله محور، حلقه و جلسه توجیهی بسیجیان برای شرکت در رزمایش دفاع از مقر و گشت محله محور توسط کارگروه دفاعی امنیتی تشکیل و رزمایش دفاع از مقر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار