خبرهای داغ:

فعالیت‌های مختلف و متنوع بسیج مداحان خواهران استان کرمان در راستای جهاد تبیین

مدیر کانون بسیج مداحان خواهران استان کرمان با بیان اینکه این کانون پیرو رهنمودهای مکرر مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبیین فعالیت های مختلفی را مدنظر قرار داده است، گفت: ویزیت رایگان زنان با دعوت از پزشکان زنان زایمان و ویزیت رایگان زنان نابارور، تشویق و ترغیب بانوان به فرزندآوری از جمله فعالیت هایی است که در عرصه جهاد تبیین در دستور کار قرار داده ایم.
کد خبر: ۹۵۲۵۹۸۲
|
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳

فعالیت‌های مختلف و متنوع بسیج مداحان خواهران استان کرمان در راستای جهاد تبیین

 

فرحناز سلطانی مدیر کانون بسیج مداحان خواهران استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار کرد: بسیج مداحان خواهران استان کرمان پیرو رهنمودهای مکرر مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبیین فعالیت های مختلفی را مدنظر قرار داده است.

 

وی افزود: ویزیت رایگان زنان با دعوت از پزشکان زنان زایمان و ویزیت رایگان زنان نابارور، تشویق و ترغیب بانوان به فرزندآوری از جمله فعالیت هایی است که در عرصه جهاد تبیین در دستور کار قرار داده ایم.

 

مدیر کانون بسیج مداحان خواهران استان کرمان با اشاره به اهمیت موضوع عفاف و حجاب و کمرنگ شدن این موضوع در جامعه گفت: اعزام دختران دهه هشتادی به اردوهای تفریحی و تربیتی و اهدای هدایا با هدف ترویج و توسعه عفاف و حجاب از دیگر فعالیت های این کانون است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار