خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی:

فعالیت هیأت‌های مذهبی باید در تراز انقلاب باشد

رئیس سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی کشور اظهار کرد: فعالیت هیأت‌های مذهبی باید در تراز انقلاب باشد.
کد خبر: ۹۵۲۵۹۶۵
|
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

فعالیت هیأت‌های مذهبی باید در تراز انقلاب باشد

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، مصطفی خورسندی، رئیس سازمان بسیج مداحان و هیأت های مذهبی کشور در حاشیه برپایی هشتمین همایش مدیران هیأت‌های مذهبی و دومین همایش مدیران روضه‌های خانگی کشور که در مجتمع فرهنگی کلاهدوز شهمیرزاد برگزار شد، با اشاره به اینکه در این همایش ۲۰۰ نفر از مدیران هیأت‌های مذهبی و بانیان روضه‌های خانگی کشور حضور داشتند، اظهار کرد: ذاکران امام حسین (ع) رسانه بی‌بدیل شیعه هستند.

 

خورسندی اثر مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را ویژه دانست و تأکید کرد: هیأت‌های مذهبی برای رشد و تعالی جامعه دینی از امکان بسیار خوبی برخوردار هستند.

 

وی اظهار کرد: در تلاش هستیم هیأت‌های مذهبی به عنوان هیأت‌های در تراز انقلاب فعالیت کنند و از دیگر اهداف ما ارتقای سطح علم و آگاهی فعالان این عرصه به حدی است که هیأت‌های مذهبی در تراز انقلاب را ترویج و نشر دهند.

 

رئیس سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی کشور با بیان اینکه خانواده مرکز رشد است، گفت: روضه خانگی به عنوان بستر بسیار خوب راه رشد و تعالی اعضای خانواده اعم از مادر و پدر و فرزند خانواده است و به طور قطع و یقین خانه‌هایی که در آن روضه برپا می‌شود فرزندانی در آن رشد و تربیت می‌یابند که دلسوز مردم هستند و مدیران خوبی برای جامعه محسوب می‌شوند؛ بدین دلیل که از دوران طفولیت در بستری پاک و سالم و دینی رشد کرده‌اند و می‌توانند به عنوان انسان‌هایی موفق در جامعه جلوه کنند بنابراین تأکید ما بر روضه‌های خانگی است.

 

خورسندی بیان کرد: تا زمانی که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در قید حیات بودند هر جمعه در منزلشان روضه خانگی بر پا بود و هنوز هم این روضه‌ها در منزلشان پابرجاست.

 

وی تأکید کرد: همه ما در هر شرایطی باید نسبت به برپایی روضه خانگی در منزل اقدام کنیم و تلاش کنیم یک خانواده حسینی در جامعه باشیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار