برگزاری دومین قرارگاه جهاد تبیین در استانداری

دومین جلسه قرارگاه جهاد تبیین به ریاست رضا شریفی معاون سیاسی اجتماعی استانداری و با حضور سرهنگ نکویی مدیر سازمان بسیج ادارات استان، معاونت‌های سپاه سلمان، فرماندهان حوزه‌های ادارات کل و مدیران کل استان در محل استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۵۹۵۸
|
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، در این برنامه که فرمانداران شهرستان‌های استان نیز به‌صورت ارتباط تصویری حضور داشتند، مدیر سازمان بسیج ادارات استان ضمن بیان اهمیت جهاد تبیین گفت: برگزاری شوراهای اداری با محوریت جهاد تبیین از مهم‌ترین برنامه‌های ادارات می‌باشد که می‌بایست به‌صورت هفتگی انجام شود.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی باتوجه‌به نزدیک‌شدن به هفته عفاف و حجاب در خصوص برنامه‌های این هفته افزود: تهیه و تولید محتوا و فضاسازی ادارات و معرفی و تجلیل از خواهران محجبه در هر اداره در همایش محوری عفاف و حجاب سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان از جمله برنامه‌های ابلاغی این سازمان در هفته عفاف و حجاب می‌باشد.

وی با تأکید بر برگزاری میزهای خدمت بیان کرد: در انجام این امر مهم، شنیدن خواسته‌های مردم مطرح نیست و مسئولین می‌بایست پیگیر قول‌های داده شده به مردم باشند و عدم پاسخگویی به مشکلات و خواسته‌های مردم، نارضایتی آنها را به دنبال خواهد داشت.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری نیز در ادامه این برنامه برگزاری کارهای میدانی، جهادی و انقلابی را از پیشینه کارهای قرارگاهی عنوان نمود و گفت: ما در معرض بزرگ‌ترین تهاجم فرهنگی تاریخ علیه خودمان هستیم و همه شئونات فرهنگی، عقیدتی، تمدنی و معیشتی ما در معرض تهاجم قرار گرفته است و این همان تهاجم ترکیبی است که حضرت آقا بیان فرمودند.

رضا شریفی خطاب به فرماندهان پایگاه‌ها و مدیران کل ادارات افزود: همین میزها، جایگاه‌ها و پست‌هایی که به ما تعلق دارد، هر کدام یک میز خدمت هستند و برگزاری میزهای خدمت در مساجد و محلات یک نماد است و بعضی‌اوقات جایگاه‌های ما، بین ما و مردم فاصله انداخته است و باید این را جدی بگیرید و بین مردم بروید و حرف مردم را بشنوید تا به شما اعتماد کنند و این اعتماد در گرو زحمات و خدماتی است که برایشان انجام می‌دهید هرچند این زحمات صرف‌نظر از نتیجه باشد.

وی در پایان از مدیران خواست تا هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی و بسیج تداوم یابد و این روحیه بسیجی، امید مضاعفی را در دل مخاطبین و مردم نجیب و غیور این استان ایجاد کند.

لازم به ذکر است در خلال این برنامه هریک از مسئولین حاضر در جلسه و فرمانداران، نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص چگونگی برگزاری برنامه‌های هفته عفاف و حجاب اعلام نمودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار