خبرهای داغ:

کارگاه آموزشی دستبند بافی با نخ در پایگاه بسیج سرخه برگزار شد

همزمان با سالروز میلاد امام موسی کاظم (ع)، اولین جلسه کارگاه آموزشی دستبند بافی با نخ کوبلن در پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۵۷۶۶
|
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با سالروز میلاد امام موسی کاظم (ع) و در قالب طرح نوجوانه های صالحین کارگاه آموزشی دستبند بافی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) محله شهرک امام (ره) برگزار شد.

فاطمه امامی مسوول فرهنگی این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما در راستای افتتاح اولین جلسه کارگاه آموزش دستبند بافی اظهار کرد: این کارگاه آموزشی با توجه به علاقه مندی دختران به این رشته و با هدف سرگرمی، یادگیری و همچنین کسب درآمد از دست سازه ها برای دختران کودک و نوجوان شکل گرفت.

او افزود: طرح آموزش کارگاه دستبند بافی با استقبال علاقه مندان روبرو شد و همزمان با سالروز ولادت امام موسی کاظم (ع)  دایر شد.

مسوول فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) بیان کرد: با هماهنگی های انجام شده پنج بسته کامل نخ کوبلن  با تمام وسایل و ملزومات مورد نیاز کارگاه در اختیار هنرآموزان قرار گرفت.

امامی با اشاره به اینکه در اولین جلسه آموزش دستبند بافی هنرجویان با نخ کوبلن، طریقه بافت و نخ نقشه و طرز قیچی کردن، آشنا شدند، گفت: در جلسه اول کارگاه، آشنایی با انواع بافت با دست انجام و هنرجویان طریقه گرفتن نخ و گره زدن و شروع بافت پایه را آموزش دیدند و به آنها چند ایده در مورد بافت گل سر و دستبند دخترانه ارائه شد.

شایان ذکر است هنرجویان می‌توانند برای شرکت در کارگاه‌های آموزشی  با مسئولین این پایگاه بسیج ارتباط برقرار کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار