مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه امام صادق(ع)

ماهیت آمریکا از جنایت‌هایش علیه بشریت شناخته می‌شود

مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در نشست جهاد تبیین افشای حقوق بشر آمریکایی در اداره کل بیمه سلامت این استان گفت: ماهیت آمریکا از جنایت‌هایش علیه بشریت شناخته می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۵۶۷۸
|
۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ اسکندری جنایت علیه بشریت را بخشی از حیات سیاسی آمریکا دانست و گفت: جنگ و جنایت با حیات سیاسی آمریکا گره خورده و ماهیت واقعی آمریکا از جنایت‌هایش علیه بشریت شناخته می‌شود.
ایشان ادعای حمایت از حقوق بشر توسط غرب را ابزاری برای مشروعیت بخشیدن به اقدامات ضد بشری آنان دانست و تصریح کرد: ادعای دفاع از حقوق بشر توسط کشور‌هایی که دستشان به خون میلیون‌ها انسان بیگناه آلوده است ادعایی واهی و بیشتر به یک طنز سیاسی شبیه است.
اسکندری استقلال فکری کشور‌های مستقل و مخالف نظام سلطه را مانعی برای دستیابی غرب به اهداف شوم خود دانست و گفت: نفوذ فرهنگی و استحاله سیاسی از اقدامات اصلی نظام سلطه علیه کشور‌های مستقل است.
ایشان قوی شدن را تنها راه حضور عزتمندانه در نظام بین الملل دانست و اضافه کرد: قوانین حاکم بر دنیای امروز خارج از چارچوب اخلاق و مبتنی بر مولفه‌های قدرت است و اگر کشوری قوی نباشد باید قواعد تحمیلی غرب را بپذیرد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات