خبرهای داغ:

جشن میلاد امام موسی کاظم (ع) در کوی علوی اهواز

سالروز ولادت هفتمین ستاره درخشان آسمان ولایت و امامت مسجد امام موسی کاظم (ع) میزبان گسترده از ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت (ع) کوی علوی حوزه مقاومت بسیج ۱۰ شهری ناحیه امام حسین ع اهواز برگزار شد
کد خبر: ۹۵۲۵۶۳۴
|
۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام اهواز؛

 

 این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور خیل عظیمی از اهالی ولایت مدار کوی علوی  برگزار شد، مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) به نغمه سرایی و مدیحه سرایی به مناسبت میلاد فرخنده امام کاظم (ع) پرداختند.

 

حجت الاسلام سید داود موسوی امام جماعت مسجد امام موسی کاظم ع با اشاره به حدیثی درباره امام کاظم (ع) اظهار کرد: «فیض بن مختار» در روایتی می‌گوید که من در حضور امام صادق (ع) بودم که فرزندشان موسی کاظم (ع) در سن طفولیت به آن حضرت وارد گردید. امام (ع) او را بغل کرد و صورت او را بوسه زد. سپس رو به من کرد و فرمود:: «انتم السفینة و هذا ملاحها» شما به منزله کشتی هستید و این فرزند ناخدای کشتی. هرگز کشتی بدون ناخدا به مقصد نمی‏رسد.»

 

 

امام جماعت مسجد امام موسی کاظم ع گفت: از این روایات به دست می‏آید که مومنان پیوسته محتاج ائمه (ع) هستند و لحظه‎ای بی‏نیاز از آنها نیستند. زیرا ایشان مسیر هدایت بشریت هستند.

 

 

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوی علوی ناحیه مقاومت بسیج امام حسبن(ع) افزود: جوانان باید مراقب باشند تا لحظه‏ای از اهل بیت (ع) دور نشوند، اکنون اسباب گمراهی و ضلالت خیلی وجود دارد لذا با تبعیت از سیره اهل بیت (ع) و توسل کردن به ایشان می‏توان از خطر‌ها و فتنه‎‌های زمانه دور شد. وماهمواره پشتیبان مساجد وپایگاههای بسیج در اجرای این مراسمات با شکوه هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار