خبرهای داغ:

تداوم آبرسانی به مردم ملاشیه غرب اهواز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اهواز گفت: عملیات آبرسانی با تانکر به مردم ملاشیه که دچار تنش آبی هستند، ادامه دارد.
کد خبر: ۹۵۲۵۴۱۳
|
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام اهواز؛

 

سرهنگ پاسدار حسین نیسی‌زاده گفت: با توجه به مشکلاتی که در تاسیسات آبرسانی ملاشیه ایجاد شد، ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با پشتیبانی و کمک فرمانداری کلان‌شهر اهواز، استانداری و اداره آبفا با استفاده از تانکر‌های نهاد‌های متولی و سایر دستگاه‌ها اقدام به آبرسانی به ملاشیه و منطقه غرب اهواز کرد.

 

او می‌گوید: به مردم مناطق دچار تنش آبی، روزانه با حدود ۱۰ تا ۲۰ تانکر عملیات آبرسانی انجام می‌شود و با پیگیری‌هایی که توسط فرماندار و مدیران آبفا اهواز و استان انجام شده است اصلاح و تعمیرات شبکه آبرسانی در حال انجام است.

 

سرهنگ نیسی‌زاده گفت: امیدواریم به زودی مشکل برطرف شود، به صورت شبانه‌روزی نیز چند اکیپ در حال فعالیت هستند تا یک خط آبرسانی از شرکت فارسیت که حدود ۳۰۰ متر است را برای حل مشکل تنش آبی مردم منطقه ملاشیه آماده‌سازی کنند.

 

به گفته او توزیع حدود ۲۰ هزار بطری آب‌معدنی و راه‌اندازی سامانه سیار آب تصفیه توسط قرارگاه پیشرفت و پشتیبانی و آبادانی حضرت، ولی عصر (عج) نیز از دیگر اقداماتی است که در راستای حل مشکل آبی مردم ملاشیه از امروز اجرایی می‌شود./

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار