خبرهای داغ:
حاجی‌بابایی:

شهادت با غدیر معنا پیدا می‌کند

همدان- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت با غدیر معنا پیدا می‌کند و بدون غدیر شهادت معنایی ندارد.
کد خبر: ۹۵۲۵۱۳۸
|
۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی در آیین تجلیل و نکوداشت اهالی قلم و فعالان فرهنگی حوزه ادبیات پایداری که با عنوان «قلم‌های ماندگار» با حضور مسئولین استانی، خانواده‌های معظم شهدا، نویسندگان و اصحاب رسانه در مجموعه فرهنگی هنری باغ موزه دفاع مقدس استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: شهادت با غدیر معنا پیدا می‌کند و بدون غدیر شهادت معنایی ندارد.

وی با بیان اینکه خداوند برای رسیدن انسان به قله‌های بلند، غدیر را انتخاب کرد، گفت: غدیر و قربان هرکدام یک حقیقت هستند که متناسب با نیاز روز کاری انجام می دهند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه غدیر رودخانه بزرگی است ابراز کرد: هر موقع انسان ناله کرد باید بداند از غدیر جدا شده است؛ شهدا همگی از قربان به غدیر رسیدند و بزرگ شدند.

وی با اشاره به اهمیت ولایت و خطرات جامعه امروز گفت: قاسطین و مارقین و ناکثین سه گروهی هستند که با حضرت علی(ع) مخالفت کردند اما مارقین بودند که شمشیر بر سرش زدند؛ اگر کسی با رهبری باشد یک کلمه از او عدول نمی‌کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انقلابی بودن یعنی مردم را پای نظام بیاوری و طرفداری کنی، بیان کرد: این قلمی که شما می‌زنید و کتاب می‌نویسید، همان کاری است که شهدا می‌خواستند و مطالبه رهبری است.

وی ادامه داد: باید توجهات خود را به سمتی ببریم که شهدا را معرفی کنیم، گاهی اوقات یک کتاب می‌تواند ایرانی را منقلب کند و گاهی اوقات یک فیلم و یک سریال می‌تواند این کار را انجام دهد.

حاجی‌بابایی عنوان کرد: کارهای بزرگی در این نظام و کشور انجام می‌شود اما از شهدا نام نمی‌بریم؛ ما باید جوانان خود را تشویق کنیم تا با شهدا بیشتر آشنا شوند و با شهدا باشند.

وی ابراز کرد: تحول عظیمی در کشور انجام شده و دشمن می‌خواهد بگوید رهبری و مسئولین ناکارآمد هستند اما اسلام، قرآن، رهبری و مسئولین کارآمد هستند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به فضل الهی از مشکلات عبور خواهیم کرد و این کشور پرافتخار جلو می‌رود، گفت: این مسیر امتحان همواره مبهم است، همه باید شبانه‌روز کار کنند و نباید زندگی مسئولین از مردم جدا باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار