خبرهای داغ:
سردار مقواساز:

آنچه امروز جهان اسلام به آن دچار است، غفلت از غدیر و بی توجهی نسبت به پیام های آن است

معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: چنانچه جهان اسلام حول محور ولایت و امامت به مسیر خود ادامه می‌داد، امروز شاهد اختلافات و نزاع‌ها نظیر داعش و اختلافات مذهبی نبودیم.
کد خبر: ۹۵۲۴۹۸۱
|
۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

 

آنچه امروز جهان اسلام به آن دچار است، غفلت از غدیر و بی توجهی نسبت به پیام های آن است

 

سردار علی مقواساز معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین: آنچه امروز جهان اسلام به آن دچار است، غفلت از غدیر و بی توجهی نسبت به پیام‌های آن است.


چنانچه جهان اسلام حول محور ولایت و امامت به مسیر خود ادامه می‌داد، امروز شاهد اختلافات و نزاع‌ها نظیر داعش و اختلافات مذهبی نبودیم؛ لذا با توجه به اهمیت بزرگداشت غدیر، معاونت فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین با اجرای گروه‌های سرود پاتوقی در محلات، برگزاری جشن‌های محله‌محور و ویژه برنامه بازسازی واقعه غدیر خم، اقدام به اجرای نمایش زنده و میدانی وقایع تاریخی اسلام جهت انتقال مفاهیم دینی به مخاطبان به‌ویژه نوجوانان و جوانان می‌نماید.

به همین منظور آیین بازسازی واقعه غدیر خم و خطبه‌خوانی عید غدیر در ۱۱۰ نقطه در سراسر کشور با استفاده از ابزار هنر و هنرمندی بسیجیان و مشارکت هیئات مذهبی، مؤسسات مردم نهاد و حلقه‌های میانی و پایگاه‌های مقاومت بسیج در طول دهه امامت و ولایت برگزار می‌گردد.

این اتفاق مهم به منظور گسترش، تعمیق، ترویج و انتقال فرهنگ غدیر، ولایت و امامت به آحاد مردم و مخصوصا نسل‌های آینده و الگوسازی عید غدیر خم با استفاده از آیات و روایات در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار