سردار کریمی:

بسیج نماد تمام فضیلت ها و ارزش های انقلابی است/ نقش آفرینی ۱ هزار و ۴۰۰ گروه جهادی در سطح استان مرکزی

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:امروز به برکت انقلاب اسلامی بسیج به نمایشگاهی از ظرفیت ها و توانمندی های عظیم ملت ایران و جوانان غیرتمند تبدیل شده و بسیج نماد تمام فضیلت ها و ارزش های انقلابی است.
کد خبر: ۹۵۲۴۷۸۳
|
۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در نشست سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با مسئولین بخش های مختلف سپاه و بسیج استان مرکزی با حضور معاونین سازمان بسیج در ستاد سپاه استان اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی بسیج به نمایشگاهی از ظرفیت ها و توانمندی های عظیم ملت ایران و جوانان غیرتمند تبدیل شده و بسیج نماد تمام فضیلت ها و ارزش های انقلابی است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: بسیجیان با فرهنگ ولایتمداری، اخلاص، ساده زیستی، و تواضع همواره مامی توانیم را محقق کردند و قطعا رمز موفقیت ملت ایران در گام دوم فرهنگ و تفکر بسیجی است.

وی با اشاره به فعالیت های جهادگران استان بیان کرد: امروز به برکت روحیه بسیجی در بین جوانان و نوجوانان استان مرکزی بیش از ۱ هزار و ۴۰۰ گروه جهادی در سطح استان نقش آفرینی می کنند و گروه های جهادی با ترویج و تقویت فرهنگ بسیجی آینده درخشان ملت ایران را نوید می دهند.

سردار کریمی با تشریح فعالیت های کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت: یکی از مهمترین موفقیت های استان مرکزی در طی ۷ سال گذشته راه اندازی جریان ارزشی کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی بود که این جریان مردمی بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری همچنان با قوت ادامه دارد.

وی افزود: جریان کنگره شهدای استان مرکزی در محورهای محرومیت زدایی، اجتماعی، خدماتی، فرهنگی، علمی و پژوهشی، هنری و تبلیغاتی، فضای مجازی، زیرساختی و عمرانی و حمایتی اقدامات مهمی انجام داده که به واسطه این ها هزاران خدمت به مردم و استان ارائه شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: نهادینه سازی طرح هر پروژه و هر خدمت به نام یک شهید یکی از دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکزی است و روزانه به همت بسیج، سپاه، دستگاه های استانی و جریان های مردمی خدمات گسترده و وسیعی به نام و یاد شهدای استان ارائه و انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: کاهش آسیب های اجتماعی در طی سال های اخیر با توجه به کارگیری حجم عظیمی از جوانان و مردم در جریان کنگره شهدای استان از دیگر دستاوردهای مهم این رویداد بزرگ است و امروز فرهنگ نجات بخش ایثار و شهادت و اهتمام به شهدا و فرهنگ دفاع مقدس در استان نهادینه و پایه گذاری شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار