خبرهای داغ:
با حضور ۵۴۲ دانش آموز؛

شانزدهمین دوره لیگ علمی پایا در استان سمنان برگزار شد

به همت سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان آزمون مرحله نیمه نهایی شانزدهمین دوره لیگ علمی در ۹ شهرستان استان سمنان به صورت همزمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۴۳۵۴
|
۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴

ابراهیم پور، مسئول علمی سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان از حضور 542 دانش آموز در آزمون مرحله نیمه نهایی شانزدهمین دوره لیگ علمی در 9 شهرستان استان سمنان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزانی که بتوانند این مرحله آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارند به مرحله نهایی صعود می‌کنند که به صورت سراسری در تهران برگزار می‌شود.

ابراهیم پور افزود: این دوره از لیگ علمی پایا با استقبال خوبی از دانش‌آموزان همراه شد چنانچه میزان استقبال دانش‌آموزان در این دور نسبت به دوره قبل افزایش داشته است.

مسئول علمی سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان عنوان کرد: المپیاد بین‌المللی پایا به عنوان بزرگ‌ترین لیگ گروهی جهان اسلام برای دانش‌آموزان پایه‌های اول تا ششم و دوره اول متوسطه در یک رشته واحد به عنوان علوم پایه متشکل از دروس ریاضی- علوم و در پایه دهم و یازدهم در رشته‌های علوم ریاضی، تجربی و علوم انسانی و لیگ علوم کامپیوتر و برنامه نویسی، پژوهشی و کارآفرینی در مقطع متوسطه اول (مشترک در پایه‌های هفتم، هشتم، نهم) و مقطع متوسطه دوم (مشترک در پایه‌های دهم و یازدهم) برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار