بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی استان البرز در رابطه با به آتش کشیدن قرآن کریم در سوئد

بسیجیان دانشجو دانشگاه علمی کاربردی استان البرز، اهانت به ساحت قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۵۲۳۹۹۹
|
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، بسیجیان دانشگاه علمی کاربردی استان البرز، اهانت به ساحت قرآن کریم، در کشور سوئد را محکوم کردند.متن کامل بیانه به شرح زیر است:

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی در رابطه با به آتش کشیدن قرآن کریم در سوئد

بسم الله الرحمن الرحیم

یُریدونَ لِیُطْفِئوا نورَ اللهِ بِاَفواهِهِم وَاللهُ مُتِمُّ نورِهِ و لوْ کَرِهَ الْکافِرونَ

سوره صف- آیه 8

حرکت قبیح و جاهلانه اهانت به قرآن کریم در سوئد ادامه ستیز هدفمند غربی ها و دشمنان با اسلام و اقدامی بر اساس اسلام هراسی برای مقابله با گسترش گرایش به معنویت و معارف اسلامی است. از سوی دیگر هدف از این جنایت آن است که ملت‌های مسلمان را که از این جسارت بزرگ به خشم آمده و جریحه‌دار می‌شوند از مسائل و تحولات دنیای اسلام و آن چه امروز صهیونیسم بین الملل و دولت‌های غربی در باتلاق آن گرفتارند؛ غافل سازد.

این گناه غیر قابل بخششِ مزدوران و فریب خوردگان دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتیِ نظام سطه در اهانت به مقدسات اسلامی، بیش از گذشته دروغ و تزویر آنان را نسبت به آزادی بیان و حقوق بشر در غرب آشکار می‌سازد و دولت های غربی نمی‌توانند با سخنان فریبنده و میان تهی، خود را از اتهام همراهی با این پدیده‌ی زشت تبرئه کنند. اهانت به این کتاب مقدس و شریف تنها توهین به اسلام و مسلمین نیست بلکه توهین به تمام ادیان و کتب آسمانی است لذا وظیفه تمام پیروان ادیان الهی و آزادگان و آزاد اندیشان جهان است که در برابر این عمل شنیع و اقدام جاهلانه، بی‌تفاوت نباشند و با محکومیت آن از عاملان اینگونه رفتارها اعلام برائت کنند.

  بسیج دانشجویی مراکز علمی کاربردی استان البرز اهانت به قرآن را به محضر مبارک حضرت بقیه ا... الاعظم، منجی عالم بشریت که قرآن ناطق است، تسلیت عرض کرده و به عنوان یک مرکز علمی و اسلامی، نفرت و انزجار خود را از این تصمیم شوم و عمل شیطانی اعلام و آن را شدیداً محکوم می‌کنیم و اقدام قاطعانه تمام نهادهای بین‌المللی در تقابل با اینگونه رفتارهای مذبوحانه و جریحه دار کردن عواطف امت اسلام را خواستار است.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار