بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور هشتگرد در پی هتک حرمت قرآن کریم

بسیجیان دانشگاه پببام نور هشتگرد، اهانت به ساحت قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۵۲۳۹۲۲
|
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، بسیجیان دانشگاه پیام نور هشتگرد اهانت به ساحت قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کردند. متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور هشتگرد در پی هتک حرمت قرآن کریم

بسم الله الرحمن الرحیم

ذَلِکَ بِأَنَّهُمْ شَاقُّوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَمَن یُشَاقِّ اللَّهَ فَإِنَّ اللَّهَ شَدِیدُ الْعِقَابِ
این کیفر به خاطر آن است که آنان با خدا و رسولش دشمنى کردند و هر کس با خدا دشمنى کند، پس (بداند که) همانا خداوند سخت کیفر است.
{سوره مبارکه حشر آیه ۴}

باری دیگر شاهد گردن کشی طاغوت‌های زمانه در مقابل قرآن و اسلام هستیم که بی شرمانه دست به هتک حرمت قرآن می زنند و در مقابل چشمان میلیارد‌ها مسلمان و در آستانه عید سعید قربان مرتکب چنین جنایتی می شوند.
قرآن کتاب آسمانی است که در آن حقایق بشری و تعالیم الهی، انسان‌ها را به صلح و همزیستی مسالمت آمیز با یکدیگر و نفی حاکمیت گردن کشان و مستکبرین می کند.

دولتمردان منفعل و زیردست غرب و یهود خوب بدانند که مسلمانان غیرتمند نه اجازه می دهند به مقدسات اسلامی آنان توهین شود و نه اجازه می دهند به مقدسات سایر ادیان ابراهیمی هتاکی شود، چون اسلام دین محبت و احترام به مقدسات و حقوق فطری و طبیعی انسان هاست، و امروز هم که اقتدار اسلام و موج اسلام گرایی در شرق و غرب رو به افزایش است و این‌ها به برکت صدور انقلاب اسلامی به رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله) است که این جنایتکاران را سخت آزرده، همین جنایتکاران امروز دست به قرآن سوزی و بی حرمتی به ساحت مقدس قرآن می زنند، البته این‌ها ناشی از زبونی و ضعف روزافزون غرب است که در هر سال شاهد هتک حرمت‌های مشابه این چنینی از سوی غربی‌ها بوده ایم.

ما دانشجویان، ضمن محکومیت این بی حرمتی، به شدت از عاملان این حرکت اعلام انزجار و نفرت کرده و همواره قرص و محکم، پاسدار کیان اسلام، قرآن و اهل بیت بوده و خواهیم بود و با خون سرخ خود از حریم اسلام حراست می کنیم و اجازه نمی دهیم هتاکان و پست فطرتان غربی باری دیگر چنین عمل سخیفی را مرتکب شوند.

ان‌شاءالله با ظهور حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) وجود نحس دشمنان اسلام و بشریت از روی زمین محو خواهد شد.
اللهم عجل لولیک فرج

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار