خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) صالح‌آباد خبر داد

برگزاری اردوی دو روزه تفریحی و زیارتی بسیجیان پایگاه‌های مقاومت صالح‌آباد

همدان-فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) صالح‌آباد از برگزاری اردوی دو روزه تفریحی و زیارتی بسیجیان پایگاه‌های مقاومت با هدف ایجاد شور و اشتیاق در بسیجیان و با هدف غنی سازی اوقات فراغت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۳۶۰۶
|
۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

مهناز قاسملو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار کرد: اردوی دو روزه تفریحی و زیارتی کاشان، قم و جمکران حوزه حضرت معصومه (س) صالح‌آباد با حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و اعضای فعال بسیج پایگاه‌های مقاومت با هدف ایجاد شور و اشتیاق در بسیجیان و تقویت روحیه بسیجی در تداوم فعالیت‌های فرهنگی بسیج و با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت برگزار شد.

وی تصریح کرد: اردوی دو روزه با حضور ۴۴ نفر از بسیجیان حوزه حضرت معصومه (س) صالح آباد برگزار شد و بسیجیان از دیدنی‌های کاشان؛ آبشار نیاسر دیدن کردند و مکان‌های مقدس جمکران و قم، مرقد حضرت معصومه (س) را در تاریخ دوم و سوم تیر ماه زیارت کردند و در بیت النور و منزل شهید محمد معماریان حضور پیدا کردند.

فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) صالح‌آباد بیان کرد: همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت و ایجاد شور و نشاط و ایجاد روحیه سالم در بین بسیجیان اردوهای تفریحی  و زیارتی درون و برون شهری در پایگاه‌های مقاومت قوت گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات