مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بندرلنگه

عید قربان، فرصتی برای ریختن زنگار از دلها در راستای نزدیکی و تقریب به ذات باری تعالی است

در واقع امت اسلام باتسلیم شدن در برابر فرمان خدا؛ توفیقی است تا بتوانند در این روز بزرگ از فرصت پیش امده برای عبادت کردن بهره مند شوند.
کد خبر: ۹۵۲۳۴۸۷
|
۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰

مسوول نمایندگی ولی فیقه در ناحیه مقاومت بسیج بندرلنگه، بیان کرد: بزرگان اسلام سفارش نمودند، اگر از شب های قدر و ماه مبارک رمضان استفاده نبردید، خود را به دهه ذی الحجه برسانید؛ در حقیقت اوج دهه ذی الحجه در عید قربان تجلی و نمود ویژه ای پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام عباس شمس، افزود: در واقع امت اسلام باتسلیم شدن در برابر فرمان خدا؛ توفیقی است تا بتوانند در این روز بزرگ از فرصت پیش امده برای عبادت کردن بهره مند شوند.

وی ادامه داد:  بهترین زمان برای خودسازی و تهذیب نفس و اعتلای روح و معنویت در جامعه اسلامی در این زمان است؛ همانطور که ابراهیم خلیل الرحمن در اطاعت از فرمان رب الارباب اسماعیل که پاره جگرش بود به قربانگه برد تا اخلاصش را به نمایش بگذارد ، فرصتی است مسلمانان روح معنویت را درخود تقویت نموده به دعاهای ارزشمند با مبانی بالا که در صحیفه سجادیه آماده است رجوع داشته باشند.

نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج بندرلنگه، عنوان کرد: بزرگان اسلام سفارش نمودند، اگر از شب های قدر و ماه مبارک رمضان استفاده نبردید، خود را به دهه ذی الحجه برسانید.

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم خداوند متعال با عنایت خود جسم ، روح پاک و نفس تزکیه شده ما را به روز عیدقربان برساند تا بتوانیم بهره کافی را ببریم.

همچنین عید قربان عید بندگی واطاعت از خدا را تبریک گفتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار