خبرهای داغ:

کارگاه پیشگیری از اعتیاد و مصرف مواد مخدر در شادگان

کارگاه آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد و مصرف موادمخدر در روستای جفال از توابع شادگان به همت حوزه شهری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۳۳۵۹
|
۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان ؛ سرگرد جنامی فرمانده حوزه شهری ناحیه مقاومت بسیج شادگان عنوان کرد : این کارگاه با حضورنونهالان، نوجوانان و جوانان بسیجی و اهالی روستا در پایگاه مقاومت بسیج سیدالشهداء برگزارشد .

 

شرکت کنندگان در این کارگاه با مضرات و عوارض مصرف مواد مخدر ، راهبردهای پیشگیری اولیه از اعتیاد، مهارت‌های زندگی و سبک زندگی سالم آشنا شدند.

 

 سرگرد جنامی بیان کرد : هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی آموختن چگونگی سبک زندگی سالم، کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از سوء مصرف موادمخدر و روان گردان ها است که متأسفانه عواقب ناگوار و جبران ناپذیری را در پی دارد، در میان جوانان است .

 

 

وی بیان کرد متأسفانه بخشی از افراد با آگاهی از عواقب ناخوشایند و ناگوار اعتیاد به دنبال آن می روند و خود را درگیر آن می کنند.

 

فرمانده حوزه شهری سپاه ناحیه شادگان  تصریح کرد: بی انگیزگی، عدم اشتغال، مشکلات خانوادگی، عوامل سوء تربیتی و دوستان ناباب می تواند باعث گرایش افراد به مواد مخدر شوند .

 

وی در پایان تأکید کرد: آگاهی بخشی و اقدامات پیشگیری از اعتیاد باید در اولویت برنامه های اجرایی دستگاههای ذیربط قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار