خبرهای داغ:

پرداخت ۹۹ درصد از مطالبات گندم کاران خوزستانی/ تعیین قیمت نهایی گندم تا پایان هفته آینده

امید جهان نژادیان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان با اشاره به پیگیری های انجام شده در خصوص پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی، از پرداخت بیش از ۱۹۷ هزار میلیارد ریال به کشاورزان استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۲۸۹۷
|
۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، امید جهان نژادیان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان با بیان این مطلب که خرید گندم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد افزایش داشته است اظهار کرد: تا کنون بیش از یک میلیون و ۷۱۵ هزار و ۳۵ تن گندم از کشاورزان سخت کوش خوزستانی خریداری شده است.

وی ضمن اشاره به این مطلب که استان خوزستان در این سال زراعی نیز به مانند یک دهه گذشته پیشتاز خرید گندم کشور بوده است گفت: امسال نیز به همت کشاورزان خوزستانی با ثبت رکوردی تاریخی در زمینه خرید تضمینی گندم در کشور، بیش از یک میلیون و ۷۱۵ هزار تن گندم را از گندمکاران زحمتکش خوزستانی خریداری کنیم.

جهان نژادیان در ادامه افزود: با توجه به این که خوزستان پیشتاز خرید تضمینی گندم در کشور است، بیشترین میزان پرداخت مطالبات نیز متعلق به این استان بوده و تا کنون ۹۹ درصد مطالبات کشاورزان این استان نیز پرداخت شده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی در ادامه گفت: با پیگیری های انجام شده تا کنون بیش از ۱۹۷ هزار میلیارد ریال وجه خرید گندم از طریق بانک عامل (کشاورزی) به حساب کشاورزان استان واریز شده است.

جهان نژادیان در پایان تصریح کرد: قیمت نهایی گندم تا پایان هفته آینده از طریق وزارت جهاد کشاورزی به شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران اعلام و پس از ابلاغ آن به ادارات غله و خدمات بازرگانی کشور در کمترین زمان ممکن تمام مطالبات گندمکاران عزیز به صورت کامل به آن ها پرداخت خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار