رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور:

ارائه خدمات مومنانه به مردم با تجهیز و راه‌اندازی ۵۰۰ درمانگاه توسط بسیج در سطح کشور

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در افتتاحیه درمانگاه شهداء ساوجبلاغ در البرز، گفت: یکی از رسالت‌های بسیج، ارائه خدمات مومنانه به مردم است و بنااست ۵۰۰ درمانگاه در سطح کشور توسط بسیج تجهیز و راه‌اندازی شود.
کد خبر: ۹۵۲۲۸۸۶
|
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، در آئین افتتاح درمانگاه شهدا ساوجبلاغ در البرز، گفت: ما مفتخریم در خدمت ملت بزرگ ایران و در جهت حل مشکلات آن ها و ارائه خدمات در زمینه های مختلف خدمت کرده و در این راستا یکی از رسالت‌های مهم بسیج، ارائه خدمات مومنانه به مردم در راستای فرمان مقام معظم رهبری در سند راهبردی ده ساله بسیج که در پایان سال ۹۹ تصویب و ابلاغ شد، تجهیز و راه‌اندازی حداقل ۵۰۰ درمانگاه در سطح کشور است.

سردار سلیمانی افزود: به زودی سرعت ساخت و تجهیز درمانگاه‌ها افزایش یافته و با تلاش بسیجیان و فرمانده سپاه استان البرز در همه شهرستان‌ها بخصوص مناطقی که در استان البرز فاقد درمانگاه هستند درمانگاه‌ها راه اندازی خواهد شد.

سردار غلامرضا سلیمانی با اشاره به پیشرفت‌های ملت ایران در زمینه های مختلف، اظهار داشت: این پیشرفت‌ها بسیار برجسته و از منظر کسانی که از بیرون به کشور ما نگاه می‌کنند، تحیربرانگیز است، پیشرفت‌های ملت ایران در علوم پزشکی و خدمات درمانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ستودنی است و این پیشرفت‌ها در زمانی که بصورت گسترده به مردم و بصورت یک شبکه توانمند و توسعه یافته در کشور ارائه شود، شیرینی و لذت و طراوت آن‌ها توسط مردم بیشتر احساس خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ما در کشور در زمینه تولید دارو و تجهیزات پزشکی نه تنها به خودکفایی رسیده ایم بلکه جزء صادرکنندگان تجهیزات پزشکی و دارو می‌باشیم و همچنین در زمینه روش‌های درمانی جدید و تولید رادیو داروها و درمان امراض از طریق سلول‌های بنیادی و همین‌طور درمان پیشرفته بیماری‌های صعب‌العلاج از طریق جهاد علمی جوانان عزیز کشور و دانشمندان و نخبگان پیشرفت داشته ایم و ملتی که چنین فرزندانی دارد که توانسته اند، چنین پیشرفت‌هایی را خلق کنند شایسته هر گونه خدمات در همه ابعاد هستند.

سردار سلیمانی گفت: در جهت امتداد خدمات، در خدمت مسئولین استان‌ها و شهرستان‌ها خواهیم بود تا در زمینه های مختلف با تعامل و هم‌افزایی، خدماتی مناسب‌تر و بهتر به خصوص در مناطق کم‌برخوردار به مردم ارائه دهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان از زحمات همه متولیان در ساخت این درمانگاه، همکاری امام جمعه و مسئولین شهرستان ساوجبلاغ، شهردار و شوراء شهر در قرار دادن مکان این درمانگاه تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار