واژگونی پژو پارس 6 نفر را راهی بیمارستان کرد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بر اثر واژگونی پژو پارس در آزادراه زنجان – قزوین 6 نفر راهی بیمارستان شدند.
کد خبر: ۹۵۲۲۷۷۶
|
۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

واژگونی پژو پارس 6 نفر را راهی بیمارستان کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛غفور آقاجانلو، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار داشت: با اعلام یک فقره تصادف در کیلومتر 99 لاین شمالی آزادراه زنجان – قزوین بلافاصله 2 تیم امداد و نجات از پایگاه جاده‌ای صنعتکار شهرستان ابهر همراه با آمبولانس و ست نجات برای مصدومان واژگونی پژو پارس اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این حادثه تیم‌های عملیاتی هلال احمر اقدام به تثبت صحنه حادثه کرده و مصدومان توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

آقاجانلو از وقوع حادثه‌ای دیگر در شهرک صنعتی تولید کفش هیدج خبر داد و افزود: گزارش این سانحه ساعت 9 و 30 دقیقه توسط اورژانس به هلال احمر اطلاع داده شد که بلافاصله 2 تیم عملیاتی پنج نفره از پایگاه جاده‌ای غزال همراه با آمبولانس و ست نجات اعزام شدند.

وی تاکید کرد: در این سانحه نیز بر اثر برخورد زنجیر بالابر با سر کارگر مشغول بکار وی بی‌هوش شده بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نجاتگران مصدوم 46 ساله را از طبقه بالا به پایین رها سازی و جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل اورژانس دادند.

آقاجانلو از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار