معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد

حمایت از فیلمنامه با محوریت نقش زن در زندگی اجتماعی در آذربایجان‌ شرقی

تبریز- معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی ، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از تولید فیلمنامه با محوریت نقش زن در زندگی اجتماعی حمایت می‌کند.
کد خبر: ۹۵۲۲۶۶۴
|
۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی محرمی، اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با همکاری خانه سینمای مستند تبریز از فیلمنامه‌ها و طرح‌های فیلم مستند با زمان حداکثر ۲۷ دقیقه با محوریت نقش زن در زندگی اجتماعی حمایت می‌کند.

وی موضوعات طرح‌ها و فیلمنامه‌ها را شامل، زیست عفیفانه، تقویت مسؤلیت پذیری اجتماعی و خود باوری ایرانی، انسجام اجتماعی و اعتماد به نفس ملی، ارتقا و تعالی و انسجام بنیان خانواده عنوان کرد.

محرمی تشریح کرد: طرح و فیلمنامه مستند باید تایپ شده و با فونت و سایز ۱۴ ( فایل PDF و نسخه چاپ شده ) ارائه شود و هر شخص می‌تواند حداکثر سه طرح و فیلمنامه مستند ارائه کند .

وی افزود: ضروری است بر اساس طرح‌ها و فیلمنامه‌های ارسالی، قبلا فیلمی ساخته نشده باشد و حداکثر زمان طرح‌ها و فیلمنامه‌های ارائه شده نباید از ۲۷ دقیقه بیشتر باشد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل، ارائه تحقیق و پژوهش برای طرح‌ها و فیلمنامه‌های تصویبی در شورای بررسی طرح و فیلمنامه را الزامی دانست و گفت: از تعداد ۱۰ عنوان فیلم مستند تا سقف ۲۵۰ میلیون ریال با اعلام شورای بررسی طرح و فیلمنامه حمایت خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، علاقه مندان می‌توانند تا پایان تیرماه جاری فایل PDF طرح‌ها و فیلمنامه‌ها را از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۱۴۳۰۹۸۱۸۹ ارسال نموده و یا نسخه چاپی آن را به خانه سینمای مستند تبریز واقع در بلوار استاد شهریار – اول سربالای ولیعصر (عج ) – مجتمع فرهنگی سینمایی ۲۲ بهمن تبریز تحویل دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار