مسئول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان البرز بیان کرد؛

ترویج فرهنگ کار موجب پیروزی در جنگ اقتصادی می‌شود

مسئول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان البرز گفت: استان به بیش از ۶هزار کارگر نیازمند است، جوانان به دنبال ثروتمند شدن بدون زحمت هستند و ترویج فرهنگ کار موجب رونق تولید می شود.
کد خبر: ۹۵۲۲۳۶۸
|
۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار طیران مسئول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان البرز، با بیان اینکه استان البرز به ۶۵۰۰ کارگر نیاز‌مند است، اما جوانان به دنبال پشت میز نشینی و ثروتمند شدن بدون زحمت هستند، گفت: ترویج فرهنگ کار یکی از راهکار‌های رونق تولید و پیروزی در جنگ اقتصادی است.

مسئول بسیج کارگری و کارخانه جات سپاه امام حسن (ع) استان البرز بیان کرد


سرهنگ پاسدار مهران طیران اظهار داشت: دشمنان از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و تغییر سبک زندگی ذهن جوانان ما را با ثروتمند شدن آسان و بدون زحمت پر کرده‌اند، در حالی که این مسأله واقعیت بیرونی ندارد و یکی از اهداف مهم بسیج کارگری و کارخانه جات سپاه استان البرز فرهنگ‌سازی درباره منزلت کار و کارگری است.

وی در همین زمینه به فعالیت گروه جهادی سفیران تولید اشاره کرد، گفت: سفیران تولید با حضور در مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد و غیره ضمن انتقال تجربیات خود نسبت به فرهنگ سازی در ترویج فرهنگ کار می‌کوشند.
سرهنگ طیران با بیان اینکه در سه حوزه مهارتی، بصیرتی و معرفتی درصدد ارتقاء آگاهی‌های کارگران هستیم، تصریح کرد: ایجاد و بهره گیری از گروه‌های جهادی «کارآمدان تولید» یکی از راهکار‌ها جهت شناسایی موانع رشد تولید، افزایش بهره وری و کاهش ضایعات در کارخانه جات و مجتمع‌های تولیدی است.
مسئول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام حسن مجتبی (ع) همچنین از گروه جهادی «تولید یار» به عنوان بازوی حمایتی از بهینه سازی تولید یاد کرد و عنوان کرد: رشد تولید و تحقق شعار سال یکی از اهداف مهم بسیج کارگری و کارخانجات استان البرز است.
سرهنگ طیران همچنین از تشکیل قرارگاه صنعت، کار و تجارت جهت رفع موانع تولید و کمک به رشد و بالندگی صنعت و تجارت خبر داد، خاطرنشان کرد: به امید پروردگار و با همت کارگران و کارفرمایان البرزی در سال جاری شاهد تحولات مثبتی در حوزه رونق تولید و تحقق شعار سال در استان البرز خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها