ویژه برنامه عصر شعر 《امین انقلاب و امنیت》

ویژه برنامه عصر شعر 《امین انقلاب و امنیت》۳۱ خرداد در حوزه هنری آذربایجان غربی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۲۲۳۰
|
۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۷

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ شاعران ارومیه ۳۱ خرداد ماه با حضور در ویژه برنامه عصر شعر« امین انقلاب و امنیت» در حوزه هنری آذربایجان غربی، که با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان، حوزه هنری و اداره ارشاد اسلامی استان برگزار شد یاد و خاطره « شهید مهدی امینی و شهیدان حماسه دارلک» را گرامی داشتند.


در این ویژه برنامه قلیزاده علیار از نقش مهم شادروان بانو رفعت شهیدی مادر شهید امینی در تربیت این فرزند قهرمان و شهید بزرگ تقدیر کرد.

وی افزود: کتاب «امین انقلاب» مجموعه تولد تا شهادت شهید «امینی و شهدای دارلک» است که توسط توحید اصغرزاده در سال ۱۳۸۴به تعداد ۲ هزار جلد به همت سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان‌غربی به چاپ رسید.

توحید اصغرزاده، نویسنده کتاب «امین انقلاب» نیز در این مراسم گفت: شهیدان آنان بودند که شجاعت داشتند که از مرز خویشتن بگذرند و برای رضای خداوند و بندگان خدایشان گرانبهاترین دارایی خود را که جان بود به پیشگاه حقیقت هدیه دهند.

ماموستا افلاطون فتاح، از روحانیون اهل سنت ارومیه نیز طی سخنانی از مقام شهدای دفاع مقدس و امنیت از جمله مهدی امینی، مهدی باکری، حمید باکری، بابا ساعی و .. تجلیل کرد و برنامه عصر شعر «امین انقلاب و امنیت» را حائز ارزش و اهمیت شمرد و تشکر کرد.

ماموستا فتاح افزود: در مکتب انقلاب اسلامی، شیعه و سنی واقعا مثل برادر همدل و متحد شدند و ایران را به برکت اسلام و به برکت شهادت و جانبازی، به قدرت بزرگ منطقه تبدیل کردند.

در این مراسم غلامرضا دانشفروز، محمد میلانی، علی حبیبی، داریوش صوفی، ویدا افضلی، مهدیس نجفی، امید شمس آذر، میرحسین سعیدی، تبسم شدتی، فاطمه اسعدی، نازیلا علیلو، فاطمه جهانگیری، سحر افضلی، علی علیزاده (امید سلماسی)، سید تیمور جامعی، سهند برزگر، علی صلاحلو، خدیجه حسنپور، غلامعلی کریمی، محمدتقی آقازاده و اتابک تیموریاز جمله شاعرانی بودند که اشعاری در وصف شهید مهدی امینی و شهدای دارلک خواندند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار