خبرهای داغ:

لزوم تلاش موثر مسئولان برای مهار تورم، تامین مسکن و اشتغالزایی

امام جمعه اهواز بر تلاش موثر و مضاعف مسئولان برای مهار تورم، تامین مسکن و اشتغالزایی به ویژه برای جوانان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۲۲۲۰۰
|
۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز که در مصلای مهدیه امام خمینی این کلانشهر برگزار شد، گفت: تورم، تامین مسکن و اشتغالزایی از جمله مسائل مهم محسوب می‌شوند و اگرچه دولت کار‌های زیر بنایی خوبی در حوزه اشتغال انجام داده، ولی نیاز به کار‌های مؤثرتری برای اشتغالزایی به ویژه برای قشر جوان جامعه است.لزوم تلاش موثر مسئولان برای مهار تورم، تامین مسکن و اشتغالزایی

 

وی به انجام کار‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای از سوی مسئولان کشور اشاره کرد و افزود: یک‌میلیون هکتار زمین کشاورزی در یکی از کشور‌های همسایه آمریکا قرار است در اختیار ایران برای تامین نهاده‌های دامی و گندم گذاشته شود که امیدواریم به زودی اثرات و برکات این کار‌ها را در سفره‌های مردم مشاهده کنیم.

 

امام جمعه اهواز با بیان اینکه ۶۷ درصد خانواده‌ها براساس نظرسنجی‌ها، دغدغه مواد مخدر دارند و باید کار‌های فرهنگی برای پیشگیری از گرفتار شدن در دام مواد مخدر انجام شود، ادامه داد: بیشترین میزان‌مصرف مواد مخدر از سن ۱۴ تا ۲۶ سالگی است که از خانواده‌ها و همه دستگاه‌های مربوط انتظار می‌رود برای این گروه سنی برنامه ریزی کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان بر آگاهی خانواده‌ها از مکان حضور فرزند خود و ارتباط‌های دوستی و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند، تاکید کرد.

 

حجت الاسلام موسوی فرد به برگزاری نماز عید قربان در روز این عید بزرگ بندگی در مصلای اهواز در روز پنجشنبه ۸ تیرماه اشاره و اضافه کرد: جشن‌های دهه ولایت در اهواز و استان خوزستان باید با فضاسازی شهر‌ها در نقاط مختلف و در مساجد با همکاری و همراهی اقشار مختلف مردم باشکوه برگزار شوند.

 

وی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: کار‌های خوبی در حوزه اقتصاد مقاومتی از سوی این دستگاه انجام شده است.

 

فروپاشی خانواده در ایران با اشاعه بی حجابی زنان

 

خطیب نماز جمعه اهواز با بیان اینکه امروز استکبار برای فروپاشی خانواده در ایران برنامه ریزی کرده است، افزود: زن، محور خانواده است و دشمن تلاش دارد برای فروپاشی خانواده‌ها با اشاعه بی‌حجابی از زنان استفاده کند.

 

وی می‌گوید: امروز در مناطق مختلف کشور افرادی هستند که ساعتی ۵ دلار می‌گیرند تا زنان بی‌حجاب را در جامعه حاضر کنند، این افراد غافل هستند و فرهنگ ناب اسلام را نمی‌شناسند.

 

حجت الاسلام موسوی فرد تاکید کرد: مسئولان برای برخورد با بی‌حجابی در اماکن مختلف با جدیت ورود کنند و مردم نیز در مکان‌های تفریحی در ترویج حجاب اقدام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار