فلاحی:

محرومیت‌زدایی از اهداف بالفعل نظام است

همدان- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: محرومیت‌زدایی از اهداف بالفعل نظام است و سعی می‌کنیم تا طرح محرومیت‌زدایی در منطقه قهاوند به‌طور همه‌جانبه و به نحو احسن اجرا شود.
کد خبر: ۹۵۲۲۱۳۹
|
۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در نشست محرومیت‌زدایی بخش شرّای قهاوند که با حضور مرتضی هوشیار، نماینده بنیاد علوی در استان، صحبت‌الله همایونفر، بخشدار و سرهنگ علی محسنلو فرمانده سپاه قهاوند برگزار شد، اظهار کرد: محرومیت‌زدایی از اهداف بالفعل نظام است و ما با هماهنگی‌هایی در معیّت بنیاد علوی، سعی می‌کنیم تا طرح محرومیت‌زدایی در این منطقه به‌طور همه‌جانبه و به نحو احسن اجرا شود.

وی افزود: در این راستا مشکلات ۲۰ پارچه آبادی که مشکل آب دارند، بررسی و بازسازی قنات در دستور کار قرار گرفت تا در یک بازه زمانی کوتاه، بخش عمده‌ای از آن اجرایی شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای ساماندهی سالن ورزشی بخش قهاوند اختصاص یافته و سازه طرح در حال اجراست، اظهار کرد: به زودی پنج قطعه زمین با پوشش چمن مصنوعی نیز افتتاح می‌شود.

وی به ملزوماتی برای سرعت‌بخشی در اجرای عملیات پروژه‌های عمرانی اشاره کرد و گفت: در این راستا یک دستگاه بیل مکانیکی توسط بنیاد علوی تامین و تحویل خواهد شد.

فلاحی ضمن قدردانی از فعالیت خیرخواهانه و گسترده بنیاد علوی ضمن اعلام حمایت، پیگیری و تخصیص بخشی از اعتبارات لازم بیان کرد: در این نشست نماینده بنیاد علوی در استان برای اجرای زیرساخت و آسفالت راه‌های مواصلاتی ۱۰ روستای تابعه و نیز انجام سنگ‌فرش در محدوده‌های خاصی از پنج روستای دیگر اعلام آمادگی کرد.

وی به دیگر مفاد توافق‌نامه بنیاد اشاره کرد و گفت: بنیاد علوی با هدف تسهیل امور اورژانسی، یک دستگاه آمبولانس را در اسرع وقت به بهداری منطقه اهدا می‌نماید که تامین نیروی انسانی آن «پرستار و راننده» بر عهده وزارت بهداشت و درمان است؛ ضمناً یک دستگاه اتوآنالایزر (دستگاه آنالیز بیوشیمی کاملا خودکار) نیز جهت استقرار در شبکه بهداشت منطقه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار