نشست جهاد تبیین روشنگری و بصیرت‌افزایی سیاسی و امید آفرینی در زاهدان برگزار شد

نشست جهاد تبیین با محوریت روشنگری و بصیرت‌افزایی سیاسی و امید آفرینی در سالن کنفرانس شهید قیصری اداره کل پست سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۲۰۰۹
|
۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، هدایت اله کرد مدیرکل پست سیستان و بلوچستان با ارائه گزارش عملکرد بیان کرد: تبیین ریشه در تاریخ دارد و رسالت پیامبران نیز تبیین حقایق عالم و گوهر وجودی و ظرفیت‌های انسان بوده است.
 
وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه است و مهم‌ترین اصل جهاد تبیین برنامه‌ریزی‌کردن برای این مهم است، گفت: باید بیان حقیقت و روشنگری با برنامه‌ریزی باشد.
 
کرد گفت: اقدامات مسئولان و کارهایی که انجام می‌دهند باید از طریق فضای مجازی و حقیقی و نیز رسانه‌ها نه‌تنها به گوش ملت ایران، بلکه به گوش سایر ملت‌ها برسد.
 
وی بیان کرد: جهاد تبیین یکی از ضروریاتی است که باید ابتدا از خودمان سپس در خانواده، جامعه، و ادارات به بیان آن بپردازیم.
 
مدیرکل پست استان همچنین از تلاش و همت کارکنان شبکه ملی پست خصوصاً همکاران پست استان در دوران کرونا در امر خدمت‌رسانی به مردم تشکر و تصریح کرد: کارکنان شبکه در این دوران با تمام توان و مشکلات کرونایی مشغول خدمت‌رسانی بوده‌اند.
 
در ادامه سرهنگ فضلی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های انجام شده شرکت ملی پست در دوران کرونا و خدمت‌رسانی به شهروندان با بیان مطالبی در زمینه نقش و جایگاه جهاد تبیین در جامعه پرداخته و اظهار کرد: تبیین در مقابل واژه تحریف و پوشاندن حقایق قرار دارد، لذا جهاد تبیین در مقابل تحریف مسائل سیاسی، امنیتی ایران از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان گردید.
 
وی افزود: اکنون که با جنگ ترکیبی، جنگ‌های اقتصادی، فرهنگی و شناختی روبرو هستیم، جهاد تبیین بیش‌ازپیش حائز اهمیت است و روشنگری و شناخت دشمنان در عرصه‌های مختلف به‌ویژه علمی، اقتصادی و فرهنگی از اساسی‌ترین اهداف جهاد تبیین است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار