در سالروز شهادت چمران و روز ملی بسیج اساتید صورت گرفت؛

رونمایی از سرود بسیج اساتید و جامعه پزشکی خراسان رضوی

به مناسبت سالروز شهادت دکتر چمران و روز ملی بسیج اساتید از سرود بسیج اساتید و جامعه پزشکی خراسان رضوی که توسط صادق هوشنگ نژاد نوشته، تنظیم و آهنگسازی شده است، رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۲۱۹۵۹
|
۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد،به مناسبت سالروز شهادت دکتر چمران و روز ملی بسیج اساتید از سرود بسیج اساتید و جامعه پزشکی خراسان رضوی رونمایی شد.

در این مراسم که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، از سرود بسیج اساتید که توسط صادق هوشنگ نژاد نوشته، تنظیم و آهنگسازی شده است؛ رونمایی شد. 
 
صادق هوشنگ نژاد، شاعر و آهنگساز گفت: این کار یک کار دلی است و پس از مدتی توانستیم با کمک گروه سرود و تواشیح "محراب" این اثر را تولید کنیم. همچنین کار‌های تک‌خوانی این سرود نیز توسط بنده انجام شده است.
 
وی افزود: در این سرود نگاه ویژه‌ای به شهید مصطفی چمران، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای هسته‌ای کشور و اطاعت از رهبری شده است.
 
محمد علی کیانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز ضمن  تشکر از شاعر و آهنگساز انقلابی مشهدالرضا، صادق هوشنگ نژاد گفت: این اثر یک کار فاخر و ارزشمندی است که ان‌شاء‌الله مورد قبول شهدا باشد. 
 
وی افزود: شهید مصطفی چمران، که از بزرگان علمی جهان در حیطه فیزیک پلاسما بود، شهید علم و عمل است که بازوی اتصال علم و عمل، بصیرت است. بصیرت یک واژه نیست بلکه یک موضوع بسیار مهم و عمیق است. شهید چمران سرشار از بصیرت بود.
 
دکتر کیانی ادامه داد: شهید چمران نماد عینی تلفیق تخصص، تعهد است و باید الگوی همه‌ ما باشد. شهید چمران و دیگر شهدا راهی را برای ما روشن کرده‌اند که باید در این راه قدم برداریم.
 
بسیج اساتید و جامعه پزشکی خراسان رضوی خراسان رضوی طی سال ۱۴۰۱، برنامه‌هایی همچون تشییع شهدای گمنام در دانشگاه ها، برگزاری اردو‌های راهیان نور، اعزام کاروان امام المنتظر عتبات عالیات و برنامه‌هایی متفاوت در هفته بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی را برگزار کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار