رئیس دفتر عقیدتی فرمانده کل قوا

اقتدار کنونی ایران اسلامی مدیون شهید چمران‌هاست

رئیس دفتر عقیدتی فرمانده کل قوا گفت: پایه‌گذاری اقتدار منطقه‌ای جمهوری اسلامی به دست چمران صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۵۲۱۸۶۶
|
۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

به گزارشخبرگزاری بسیج از ساوه؛ آیت‌الله سعیدی رئیس دفتر عقیدتی فرمانده کل قوا در نشست تخصصی بررسی ابعاد شخصیتی شهید چمران و نقش مقاومت در تحولات منطقه در سالن سلمان ساوجی شهرستان ساوه گفت: هر انقلابی برای پایداری باید پنج مرحله بسترسازی، پیروزی، استقرار، استکمال و استمرار را سپری کند که طی این مسیر برای نهضت‌های مختلف نیازمند حضور فعال نیروهای آن است.
وی افزود: نهضت روح الله نیز که هم اکنون در مرحله استمرار با رهبری داهیانه رهبر معظم، مسیر رو به جلوی خود را طی می‌کند، برای رسیدن به این مرحله در کنار هدایت‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب شاهد حضور نیروهای مخلصی همچون شهید چمران بوده است.
رئیس دفتر عقیدتی فرمانده کل قوا با بیان اینکه شهید چمران چهره‌ای کمتر شناخته شده است، افزود: این شهید در دوران قبل از انقلاب نقش بسزایی در بسترسازی انقلاب در داخل ایران داشت و با حضور در مصر و لبنان توانست این نهضت را به نقاط مختلف دنیا معرفی کند.

آیت‌الله سعیدی گفت: اقتدار منطقه‌ای از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در زمان حاضر است که پایه گذاری آن به دست چمران و با حضور او در کشورهای مختلف برای مقابله با استکبار صورت گرفته است.

خالدالبطش عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی نی زدر این مراسم گفت: شهیدچمران یک قهرمان بزرگ و الگوی منحصر به فرد بود که در مسیر صحابه پیامبر از جمله سلمان فارسی حرکت کرد.

ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این مراسم افزود: ناشناخته بودن شهید چمران در جهان یکی از نقطه‌های ضعف جبهه مقاومت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار