رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی جوانان و گروه‌های سنی بانوان به میزبانی زاهدان آغاز شد

شیبک گفت: میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بکر این استان است که باید به خوبی منعکس شود.
کد خبر: ۹۵۲۱۸۳۵
|
۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، عباس شیبک، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت هفته ازدواج در سالن جلسات دهکده المپیک شهرستان زاهدان برگزار شد، ضمن تبریک و گرامیداشت این هفته تجلیل از خانواده‌ معظم شهدا، اجرای برنامه عصر طلایی ویژه خانواده، مشاوره و جوانان از شبکه استانی هامون، نشست هم اندیشی فعالین عرصه خانواده، بازدید از 13 شهرستان استان و مشاوره رایگان به زوجهای جوان در سطح استان را از جمله ویژه برنامه‌های اجرایی در این هفته برشمرد.

شیبک با اشاره به این مطلب که برنامه‌های هفته ازدواج به لحاظ کمی شامل؛ همه جوانان و به لحاظ کیفی باید محتوایی، اثر بخشی و شوق آفرین باشد تا زمینه رشد و تعالی جوانان را نیز فراهم کند، افزود: الگوی این برنامه‌ها، از سیره و زندگی معصومین به ویژه ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و فرهنگ سازی ازدواج آگاهانه، آسان، بهنگام و پایدار در جامعه است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: توسعه ورزش همگانی در دستگاه‌های استان با هدف بالا بردن سطح نشاط و سلامتی کارکنان بسیار با اهمیت است و از آنجا که منابع انسانی سرمایه‌های اصلی سازمان است در نظر داریم با برنامه‌ریزی و برگزاری فعالیت‌های ورزشی و ارائه بهترین خدمات، رضایت‌مندی همکاران را جلب کنیم.

وی همچنین از سرقت لوازم در دهکده المپیک زاهدان خبر داد و گفت: طی 2 ماه اخیر بیش از سه میلیارد سرقت از دهکده المپیک زاهدان گزارش شده که قرار است برای جلوگیری از این سرقت‌ها چهار دستگاه موتور سیکلت به منظور گشت‌زنی خریداری کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بکر این استان است که باید به خوبی منعکس شود.

وی ادامه داد: رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی جوانان و گروه‌های سنی بانوان به میزبانی زاهدان آغاز شد که این دوره از رقابت‌ها تا چهارم تیرماه در سالن شهید فهمیده زاهدان ادامه دارد.

شیبک خاطرنشان کرد: ووشو به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستان‌های سیستان و بلوچستان بیش‌از سه هزار ورزشکار را جذب کند که از این تعداد بیش‌از یک‌هزار و 150 نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار