خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام گودرز تله جردی:

اساس ازدواج در اسلام بر ساده‌زیستی است

همدان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: اساس ازدواج در اسلام بر ساده زیستی است، اما عده‌ای با چشم وهم چشمی زندگی را برای جوانان سخت کرده‌اند.
کد خبر: ۹۵۲۱۷۹۹
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰

حجت‌الاسلام علیرضا گودرز تله جردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) اظهار کرد: یکی از کامل‌ترین و موفق‌ترین زوج‌هایی که می‌توان به عنوان الگوی اسلامی در زندگی مشترک دید حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) است که در زندگی این بزرگواران نکات مهمی به چشم می‌خورد.

وی با بیان اینکه اصل ساده زیستی و زهد خانوادگی یکی از نمونه‌های آن است، افزود: این اصل امروز در بین خانواده‌ها کم رنگ ‌تر شده است؛ امروز جوان وقتی به مشاوره می‌آید ومسائل زندگی خود را مطرح می‌کند حکایت از نبود ساده زیستی و توقعات بالا می‌کند که نمی‌تواند تشکیل زندگی بدهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ ادامه داد: حضرت فاطمه (س) در انتخاب میان دنیا و آخرت، سرای باقی را برگزید و سیره زندگانی خویش را بر بی اعتنایی به دنیا و قناعت به حداقل نیازهای ضروری بنا ساخت.

وی افزود: زندگی دختر گرامی رسول خدا(ص) در عین سادگی، لبریز از نشاط و زیبایی‌های معنوی بود که این بهترین درس برای دختران و زنان جامعه امروزی است.

گودرزی تله‌جردی با بیان اینکه امروزعده‌ای دنبال زندگی به سبک غربی هستند که این با جامعه اسلامی هم خوانی ندارد، گفت: اسلام از آنجا که سرآمد ادیان است همه را دعوت به ساده زیستی و زهد کرده است؛ اساس ازدواج در اسلام بر ساده زیستی است، اما عده‌ای با چشم وهم چشمی زندگی را برای جوانان سخت کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار