خبرهای داغ:
عضو بسیج اساتید؛

اساتید بسیجی با روحیه جهادی پیشران منافع ملی هستند

اساتید بسیجی با روحیه جهادی پیشران منافع ملی هستند
مجتبی گروسی عضو بسیج اساتید، از اساتید بسیجی به عنوان سربازان جهادی در پیشرفت راهبرد کشور و حافظ منافع ملی یاد کرد.
کد خبر: ۹۵۲۱۷۹۷
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸

 

قزوین_ مجتبی گروسی عضو بسیج اساتید در گفت و گو با خبرنگار بسیج به مناسبت هفته بسیج اساتید و سالروز شهادت شهید چمران گفت: رهبری فرمودند؛ اساتید بسیجی در همه زمینه ها پیشران باشند با علم نافع و پیشرفته در حوزه های مختلف مولفه های قدرت برای کشور خلق کنند.

وی افزود: اساتید بسیجی در موضوعات راهبردی و کاربردی باید نیازهای حتمی و فوری کشور را پاسخ داده و برای رفع آنها اقدام کند فعالیت اساتید بسیجی نه تنها تعطیل نیست بلکه نوآوری و پیشرفت در مرزهای دانش است که امروز در رشته های مختلف نظامی، پزشکی، نانو، کشتیرانیو هوافضا جزء برترین های دنیا هستند و این با روحیه جهاد و شهادت شکل گرفته است.

گروسی تشریح کرد: امروز بسیاری از موضوعات اساسی و راهبردی کشور توسط اساتید بسیجی قابل حل می باشد و مشکلات کشور در حوزه های مختلف از جمله اقتصاد با اتاق فکر اندیشه ورز بسیج در اصلاحات اساسی امری شدنی است.

وی تصریح کرد: از ظرفیت بسیج اساتید در طراحی و نوشتن قوانین شناسایی مشکلات ساختاری استفاده کنند و به عنوان مغز متفکر و اتاق فکر در خدمت مردم و نظام قرار گیرند رهبر انقلاب فرمودند بسیج اساتید باید اندیشه ورز باشد که با علم و دانش به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت کند.

گروسی در پایان گفت: از جمله اتفاقاتی در جامعه امروزی ما مشهود است تهاجم فرهنگی از طریق رسانه ها علیه جوانان می باشد که با پمپاژ یاس و ناامیدی زمینه خودباوری را که ثمره انقلاب است از بین ببرند تا انسان های سست عنصر در جامعه مورد نقد قرار نگیرند بسیج اساتید می تواند در بحث تهاجم فرهنگی عنوان طلایه دار این جبهه حرکت کند.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار