خبرهای داغ:
عضو بسیج اساتید‌‌؛

شهید چمران الگوی یک بسیجی در تراز انقلاب بود

شهید چمران الگوی یک بسیجی در تراز انقلاب بود
در مراسم روز ملی بسیج اساتید ذوالفقاری عضو جامعه بسیج اساتید از شهید چمران به عنوان یک الگوی کامل در تراز انقلاب یاد کرد.
کد خبر: ۹۵۲۱۷۹۵
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴

 

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، دکتر ذوالفقاری در مراسم روز ملی بسیج اساتید که در دانشگاه بین آلکالی امام خمینی برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: دانشگاه محلی برای پرورش انسانهای در تراز شهید است. در بیانیه گام دوم، رهبر انقلاب هفت سر فصل را مطرح کردند که دو مولفه علم و پژوهش در کنار اخلاق از همه برجسته تر است و در شهید چمران نمود عینی دارد.

وی افزود: شهید چمران در مسیر مستقیم حرکت کرد ثابت قدم بود و در نهایت به شهادت رسید تمام خصوصیات یک انسان کامل در تراز انقلاب را در ۴۰سال پیش تجربه کردیم . شهید چمران یک استاد تمام نخبه علمی دانشگاه و رزمنده حاضر در میدان با اخلاق که عرفان و معرفت در رفتار وی هویدا بود.

ذوالفقاری در ادامه تشریح کرد: شهید چمران از امکانات محدود در منطقه استفاده کرد و ساخت اولین زیردریایی، موشک های زیر دریایی، ساخت پل شناور، ساخت جیپ زرهی که در ماسه زارها به راحتی حرکت می کرد از اقدامات این نخبه علمی و جهادی بود.

 وی در پایان گفت: از دیگر اقدامات شهید چمران ساخت سوزن توپ های سنگین با تشکیل یک گروه فنی بود امروز به روحیه و زیست چمران ها نیاز داریم تا بتوانیم از گردنه های سخت زندگی عبور کنیم.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار