مطالعه تاریخ انقلاب به بصیرت افزایی در جامعه کمک می کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه تکاب گفت: مطالعه تاریخ انقلاب به بصیرت افزایی در جامعه کمک می کند.
کد خبر: ۹۵۲۱۵۷۶
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی حجت الاسلام  محمد ناجی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه تکاب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به سالروز جنایات ۲۸ خرداد ۱۳۶۷ توسط منافقین اظهار کرد: مطالعه و بررسی تاریخ انقلاب موجب عبرت بدخواهان و عامل بصیرت افزایی دوستان خواهد بود، بنابراین فهم تاریخی اقدامات گروهک منافقین ضروری است.

وی ادامه داد: سازمانی چپ گرا که بعد از پانزدهم شهریورماه سال 1344اعلام وجود کرد باور بر قرائت مارکسیستی از اسلام داشت و خیال می‌‌کرد، می‌تواند نظریات کارل مارکس را با اسلام سازگار کند.
این مسئول گفت: منافقین با استناد به آیه قرآن که می‌فرماید «فضل الله المجاهدین علی القائدین اجرا عظیما» نام مجاهدین را برای خود قرار دادند و به کینه حمایت مردم از امام خمینی و رأی بالا به جمهوری اسلامی ایران در طول یک سال یعنی از 30خرداد1360تاسال1361 دوازده هزار نفر از مردم بی گناه ایران را به شهادت رساندند.

این مسئول تصریح کرد: این جریان سیاسی تا زمانی که دشمن مشترکش پهلوی بود در کنار مردم ایران قرار داشت چون وابستگی فکری و تشکیلاتی به کمونیسم که زادگاهش شرق بود داشت، لذا موافق حضور غرب در کشور ایران نبود لکن زمانی که نوبت به ترسیم وضع مطلوب پس از سرنگونی پهلوی رسید خط خود را از مردم جدا کرد.

وی افزود: کار به جایی رسیده بود که هر شخصی که ظاهر اسلامی داشت، یا اهل مسجد بود هدف ترور کور منافقین قرار می‌گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: روسیاهی منافقین زمانی بیشتر شد که در جنگ ایران و عراق که صدام ملعون صراحتا گفته بود قصد تجزیه ایران را دارد با صدام همراه شدند و علیه هم‌میهن‌های خود دست به سلاح بردند؛ مسعود رجوی که در آغاز عملیات مرصاد اعلام کرده بود ظرف48ساعت به تهران خواهیم رسید با 1304نفر کشته عملیات مرصاد را به پایان رساند.
حجت الاسلام ناجی اضافه کرد: در آن روز که ما بسیار ضعیف بودیم صدام ها و امثال رجوی ها نتوانستند غلطی بکنند حال که توان نظامی ایران ده ها برابر شده وضعیت کشور پایدار خواهد بود و ایران در زمان حاضر بسیار مقتدر تر از هر زمانی است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار