فرمانده نیروی هوایی ارتش تاکیدکرد:

جوانان فریب دشمن در فضای مجازی را نخورند/جوانان یکی از مهمترین اهداف جنگ شناختی هستند

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: توصیه من به جوانان این است که مراقب فریب دشمن در فضای مجازی باشند، چراکه یکی از مهمترین اهداف جنگ شناختی دشمن هستند.
کد خبر: ۹۵۲۱۵۲۹
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در سومین اختتامیه جشنواره زوج‌های جوان ارتش جمهوری اسلامی ایران و اولین اختتامیه جشنواره زوج های جوان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س)،اظهار کرد: جوانان باید با بررسی ابعاد فردی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی این بزرگان از زندگی آنها الگو بگیرند.

وی با تاکید بر توجه به خانواده، تصریح کرد: امروز دشمن خانواده را به عنوان هدف خود انتخاب و با قدرت به آن حمله کرده است. پیش شرط استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود، آمادگی روحی و آرامش است. 

امیر واحدی خطاب به بانوان، اظهار کرد: لباس مقدس سربازی شما بانوان، لباس عفاف است. اگر ازدواج را هم رسانی و خوشبختی بدانیم از خوشبختی بازمانده‌ایم چرا که خوشبختی با هم بودن است. عقب نشینی هر کدام از شما باعث خوشحالی دشمن می‌شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: توصیه من به شما جوانان این است که مراقب فریب دشمن در فضای مجازی باشید، شما یکی از مهمترین اهداف جنگ شناختی دشمن هستید.

امیر واحدی با تاکید بر اینکه در جنگ شناختی دشمن لحظه‌ای عقب نشینی نکنید، متذکر شد: با آگاهی، بصیرت و شناخت تاکتیک‌ها و تهدیدات نوین دشمن می‌توانید در خط مقدم مقابله با جنگ شناختی دشمن باشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار