خبرهای داغ:

جهادگران، واژه «جهاد» را در عمل معنا می کنند

گروه های جهادی بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شوشتر استان خوزستان با پیگیری مردم محلات و مناطق محروم و کم برخوردار، خدمات عمرانی جهادی و محرومیت زدایی از قبیل؛ تعمیرات، احداث مسکن و رفع شکستگی لوله آبرسانی روستاها اقدام کردند.
کد خبر: ۹۵۲۱۴۸۱
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰

جهادگران، واژه «جهاد» را در عمل معنا می کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز؛ 

علی چعب یکی از اهالی روستای یذاب در شعیبیه شوشتر است او به همراه خانواده اش مدت زمان زیادی است که در این روستا زندگی می کنند و سال هاست با محرومیت دست و پنجه نرم می کنند.

 

اودر گفتگو با خبرنگار می گوید: متاسفانه مدتی بخاطر شکستگی لوله آب شرب روستا، روستای ما و چند روستای دیگر از نعمت آب سالم بی بهره بودیم، با اطلاع جهادگران پایگاه شعیب نبی خیلی سریع اقدامات انجام گرفت و خداراشکر آب سالم دوباره به روستاها برگشت.

 

 

عدنان کرملا مسئول گروه جهادی شعیب نبی، حوزه ۵ روستایی شعیبیه بسیج سازندگی سپاه ناحیه شوشتر عنوان می کند: شکستگی و فرسودگی خط انتقال آب شرب روستا های یذاب، شیخ حسین و یبیله رحمان از بخش شعیبیه شهرستان شوشتر، مردم مدتی آب نداشتند و از این موضوع رنج می بردند.

 

او ادامه داد: در همین راستا جهادگران به طور خودجوش و جهادی اقدام به تعمیر و اتصال شکستگی خط لوله آب شرب روستاها کردند و آب سالم دوباره به لوله های خانه اهالی سه روستای شعیبیه شوشتر برگشت.

 

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر نیز در گفتگو با خبرنگار عنوان می کند؛ رسالت بسیجیان جهادی در دل مردم و در بین قشر محروم است، تا از نزدیک مشکلات را لمس کنند و با پیگیری های متمادی و خودجوش علم عمران و آبادانی در روستاها را بپا کنند.

 

سرگرد شریعتی پور در ادامه با اشاره به اقدام جهادی جهادگران برای رفع مشکل شکستگی لوله آب شرب چند روستا بیان کرد: این اقدامات، شایسته تقدیر هستند.

 

از دیگر اقدام جهادگران برای خدمت بی منت به مردم، تکمیل مسکن مددجویان در این روزها، اجرای موزاییک کف ، کاشی و سرامیک آشپزخانه ، پلاستر ، قرنیز مسکن مددجویان با مشارکت بنیاد مسکن، کمیته امداد، بسیج سازندگی در روستای خرمن خاک بخش مرکزی شهرستان شوشتر انجام شد.

 

همچنین احداث سرویس بهداشتی و حمام جهت خانواده کم برخوردار در روستای سلامات دهستان محروم شهید مدرس شهرستان شوشتر با پشتیبانی و حمایت قرارگاه حضرت ابوالفضل علیه السلام و بسیج سازندگی سپاه شوشتر صورت گرفت.

 

شایان ذکر است شهرستان شوشتر در نزدیکی مرکز و شمال خوزستان با جمعیتی بالغ بر ۱۳۹ هزار نفر قرار دارد و ۳۰ گروه جهادی خواهر و برادر بسیج سازندگی سپاه ناحیه شوشتر فعال در امر خدمت رسانی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار