خبرهای داغ:

دومین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان سرخه برگزار شد

فرماندار شهرستان سرخه گفت: باتوجه پتاسیل و ظرفیت بالا در روستاهای شهرستان اشتغال زایی در روستاها به صورت ویژه دنبال شود.
کد خبر: ۹۵۲۱۲۳۹
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، دومین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان سرخه با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه، حجت اله کرمانی فرماندارشهرستان و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.

همچنین دراین جلسه میرباقری مجری اجرایی بنیاد برکت در استان سمنان نیز حضور داشت.

کرمانی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان اظهار کرد: نظارت ها بر اجرای کسب و کارهایی که از طریق دستگاه های دولتی خدمات بانکی دریافت می کنند تا اشتغال زایی داشته باشند، با دقت بیشتری انجام شود.

او افزود: دستگاه های اجرایی شهرستان جهت مطلوب انجام شدن و یکسان سازی در چرخه خدمات دهی به متقاضیان دریافت وام باهم هماهنگ باشند و انجام موازی کاری پرهیز کنند.

فرماندار سرخه تصریح کرد: برنامه ریزی های لازم در جهت تجلیل از افراد و دستگاه هایی که در سال گذشته در زمینه اشتغال زایی و کارآفرینی در شهرستان عملکرد خوبی داشته انجام شود.

کرمانی بیان داشت: همچنین پرونده هایی که  تشکلی شده و در بانک‌ها یا دستگاه های اجرایی راکد مانده است، بررسی و در سریع ترین زمان ممکن حل شود تا متقاضیان منتظر مراحل اداری نمانده و سریع تر اشتغال های مدنظر ایجاد شود.

او در خاتمه تاکید کرد: باتوجه پتاسیل و ظرفیت بالا در روستاهای شهرستان اشتغال زایی در روستاها به صورت ویژه دنبال شود.

در ادامه میر باقری اظهار کرد: مجموعا ۱۸۵ طرح در شهرستان سرخه توسط بنیاد برکت در شهرستان سرخه اجرا شده است .

او افزود: 140 میلیارد ریال اعتبار در ۱۸۵ طرحی که در شهرستان سرخه افتتاح شده به متقاضیان توسط بنیاد برکت داده شده است .

مجری اجرایی بنیاد برکت در استان سمنان یادآور شد: در سال جدید اولویت و کار اجرایی بنیاد برکت در شهرستان سرخه تابع تصمیمات مدیران شهرستان از جمله فرماندار است که در حوزه اشتغال در شهرستان در چه زمینه هایی تسهیلات بیشتری داده شود‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار