خبرهای داغ:
حجت الاسلام گودرزی تله جردی:

پیروی از هوای نفسانی عامل اصلی انحراف آدمی از صراط مستقیم است

همدان-مسئول نمايندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: هواهای نفسانی به عنوان شیطان درون، عامل اصلی انحراف آدمی از صراط مستقیم و سوق دهنده به انجام تبهکاری و اعمال ناشایست هستند.
کد خبر: ۹۵۲۱۱۸۶
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰

حجت الاسلام علیرضا گودرزی تله جردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جواد (ع) با اشاره به حدیثی از ایشان اظهار کرد: کسی که از هوای نفس خود اطاعت کند با این عمل آرزوی دشمن خویش را برآورده است.

وی افزود: امروز در جامعه به وضوح دیده می‌شود که عده‌ای از بانوان جامعه با کشف حجاب و بد حجابی و عده‌ای از مردان  با سکوت در برابر بدحجابی و بی‌حجابی همسر و فرزندان خود در واقع از هوای نفس پیروی می‌کنند که مصداق حدیث امام جواد (ع) هستند.

مسئول نمايندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ اضافه کرد: ما با پیروی از هوای نفس و منفعل بودن در این زمینه از طرفی هم آب به آسیاب دشمن ریخته و هم با این حرکات و پوشش‌ها در واقع خواسته چند ساله دشمن را که همان شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی است، اجرا می‌کنیم.

وی ادامه داد: نتیجه پیروی از هوای نفسانی، گمراهی از صراط مستقیم و گرایش به پَستی‌ها است که در این افراد دیده می‌شود، هواهای نفسانی به عنوان شیطان درون، عامل اصلی انحراف آدمی از صراط مستقیم و سوق دهنده به انجام تبهکاری و اعمال ناشایست هستند.

گودرزی تله جردی در پایان افزود:هرکس هوای نفس را معبود خود قرار دهد، با گمراهی از صراط مستقیم  به پستی گراییده و بدتر از حیوان خواهد شد همانطور که در زندگی غرب  امروز به وضوح دیده می‌شود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار