خبرهای داغ:

صدور بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ مجوز مشاغل خانگی در خوزستان

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان : بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ مجوز ایجاد مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۱ برای متقاضیان در خوزستان صادر شده است.
کد خبر: ۹۵۲۰۹۷۲
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به صدور ۹ هزار و ۸۸۵ مجوز مشاغل خانگی (اعم از ثبت محور و مجوز محور) در استان طی سال ۱۴۰۱ گفت : در این مدت همچنین یک هزار و ۷۴۴ نفر در استان تسهیلات مشاغل خانگی به ارزش ۱۲۱ میلیارد تومان دریافت کرده اند .

 

اصغر رشنودی با اشاره به جذب ۹۹.۵ درصدی سهمیه مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۱ در استان گفت : خوزستان در این زمینه رتبه ششم کشور را کسب کرده است .

 

وی همچنین از برگزاری ۶ نمایشگاه مشاغل خانگی در استان با همکاری دستگاه‌های اجرایی و ادارات تابعه در یکسال گذشته در استان خبر داد و گفت : اقدامات این مجموعه برای تحقق صد در صدی تعهد اشتغالزایی در خوزستان ادامه دارد.

 

رشنودی همچنین از برگزاری دو میزخدمت جامع به همراه نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی با همکاری اعضای شورای هماهنگی و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی تابعه در شهرستان‌های اندیمشک (دی ماه ۱۴۰۱) و کارون (بهمن ماه ۱۴۰۱) خبر داد. 

 

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان اینکه تعهد اشتغال این استان برای امسال ایجاد ۶۳ هزار شغل توسط ۴۰ دستگاه اجرایی است، گفت: سال گذشته ۳۹ دستگاه ایجاد ۶۰ هزار شغل را در خوزستان تعهد داشتند که بیش از ۱۱۹ درصد از این تعهد بر اساس سامانه رصد محقق شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار