خبرهای داغ:

ترویج تفکر و گفتمان بسیج بهترین راهبرد پیشبرد اهداف انقلاب در همه عرصه هاست

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در جلسه هیات اندیشه ورز بسیج فرهنگیان استان خوزستان ترویج تفکر و گفتمان بسیج را بهترین راهبرد پیشبرد اهداف انقلاب در همه عرصه ها عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۲۰۹۴۳
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ مسعود حمیدی نژاد امروز یکشنبه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۲ در جلسه هیات اندیشه ورز بسیج فرهنگیان خوزستان با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به اجرای برنامه های فرهنگی در راستای تحقق نهضت فرزندپروری در جامعه اسلامی؛ خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته توسط کارشناسان و خطر پیری جمعیت کشور امروز یکی از مهمترین سیاست های کشور حرکت در راستای نهضت فرزندپروری و ازدیاد نسل است چرا که این راهبرد نقش مهمی در رشد و آبادانی کشور ایفا خواهد کرد.

 

 

 

وی با اشاره به راه اندازی جنگ ترکیبی و چندوجهی در جامعه توسط دشمنان انقلاب؛ اظهار کرد: دشمن به دنبال برهم زدن توازن تفکر و فرهنگ بسیج و اندیشه های امام خمینی(ره) است و این اصلی ترین راهبرد دشمن است. امروز نقش فرهنگ و تفکر بسیج در تحقق اهداف و دستاوردهای انقلاب بر هیچ فردی پوشیده نیست.

 

 

 

حمیدی نژاد ادامه داد: پیشبرد اهداف انقلاب می بایست با تکیه بر فعالیت های تبیینی دنبال شود تا شاهد رشد و شکوفایی کشور در همه عرصه ها باشیم. البته یکی از جلوه های تحقق این امر بسیج و تفکر و گفتمان بسیج در سطح جامعه است.

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان گفت: عینیت یافتن جهاد تبیین می بایست با استفاده از ظرفیت معلمان بسیجی در سطح مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان دنبال شود و در این راستا بسیج فرهنگیان می بایست با نفش آفرینی فعال در راستای تحقق این هدف گام بردارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار