خبرهای داغ:

بررسی مشکلات و معضلات و پیگیری امورات شهرستان با حضور فرمانده انتظامی رامهرمز در بین مردم

فرمانده انتظامی شهرستان به دعوت شورای محله اسلامی جهت بررسی و پیگیری امورات در مسجد حضرت ولیعصر (عج) این شهرستان حضور یافت.
کد خبر: ۹۵۲۰۵۱۷
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمزسرهنگ محمدی نسب فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز در تشریح این جلسه که با تعدادی از پرسنل انتظامی شهرستان و عموم مردم محله برگزار شد، اظهار داشت: فرماندهی انتظامی در شهرستان با لزوم بررسی نیاز ها و مطالبات مردمی باید در بین مردم حضور پیدا کند و از وضعیت مشکلات و معضلاتی که در محله ها هست، آگاهی کامل داشته باشد تا ان شاءالله با بررسی به موقع و پیگیری امورات آنها، در کاهش معضلات شهرستان تأثیرگذار باشد. 

 

وی در ادامه افزود: نیروی انتظامی برای رفع مشکلات شهرستان خود پیش قدم شده است و با همکاری شما و شورای فعال محله نسبت به رفع مشکلات و معضلات شهرستان و با گشت های شبانه روزی به وظایف خود از جمله تأمین امنیت شهروندان و... عمل خواهد کرد. 

 

فرمانده انتظامی رامهرمز در این نشست با اشاره به توجه و دقت در معضلات و مشکلات محله ها گفت: باید برای برون رفت و ظهور بیرونی و رسیدن به محله های اسلامی تلاش مضاعف شود.

 

شورای محله نیز در پایان این نشست ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرمانده انتظامی در بین مردم، خواهان پیگیری مسائل و مشکلات دیگر محله های در معرض آسیب شدند و خواستند تا با برگزاری چنین جلساتی در بین مردم حضور یابند تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی محله های اسلامی در شهرستان باشند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار