خبرهای داغ:
مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری همدان:

شهدا تربیت شده مذهب تشیع و ولایت فقیه هستند

همدان-مدیرکل دفتر امورفرهنگی و اجتماعی استانداری همدان بابیان اینکه شهدا تربیت شده مذهب تشیع و ولایت فقیه هستند،گفت: آنهاکسانی بودند که در غربت برای رفاه وآسایش مردمی که شاید هموطن آنها نبودند،به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۹۵۲۰۱۴۸
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرگزاري بسیج از همدان، غلامرضا فریدونی در نشست صمیمی(روایت عاشقی) که با حضور همسر شهید فانوسی و نویسنده کتاب «فانوس حرم» و اصحاب رسانه در سرپرستی روزنامه کیهان و همدان سلام برگزار شد، اظهار کرد: به اعتقاد من شهدای مدافع حرم نماد انسان کامل در مکتب اسلام هستند.

وی با بیان اینکه شهدا تربیت شده مذهب تشیع و ولایت فقیه هستند، افزود: آنها کسانی بودند که در غربت برای رفاه و آسایش مردمی که شاید هموطن آنها نبودند و هم کیش بودند، رفتند و به شهادت رسیدند.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری همدان گفت: کلام امام خمینی(ره) که نظر انسان را به خود جلب می‌کند این است که «شهید  نظر می‌کند به وجه الله»، که می‌شود خدا را دید و استناد به سوره قيامت است که در روز قیامت برخی افراد هستند که صورت آنها بشاش است و به خداوند متعال می نگرند و خداوند را حس می‌کنند و عاشق اوست؛ شهدایی که جان خود را اهدا کردند.

وی با بیان اینکه ما و جامعه ما از شهدا عقب هستیم، گفت: باید کتاب‌های شهدا را نشر دهیم چرا که این کتاب‌ها به عنوان یک دایره المعارف برای تشیع است.

مدیرکل خانه مطبوعات استان همدان نیز در ادامه اظهار کرد: امروز مهمان شهید فانوسی هستیم؛ این دومین یادواره است که اصحاب رسانه برگزار می‌کنند.

زهرا پوروهابی گفت: در میان مجاهدان دوره ما مجاهدینی که مدافع حرم شدند کار بزرگی انجام دادند؛ اما آن کسی که خانواده خود را می‌گذارد در یک کشور دیگر برای آرمان بزرگ‌تر و عظیم‌تر جان خود را برای یک حرکت جدید فدا می‌کند، اینها یک مظلومیت بزرگ و سترگ دارند.

وی بیان کرد: شهید فانوسی زمان رفتن به سوریه تعلقات خود حتی عکس فرزندان خود را از جیب خود در می‌آورد و کنار می‌گذارد و می‌رود و شهید می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار