خبرهای داغ:

سردار نقدی؛ امروز «جهاد تبیین» یک فریضه قطعی و فوری است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص قطعی و فوری بودن فریضه جهاد تبیین گفت: در بیانیه‌ گام دوم انقلاب نیز، رهبر فرمودند که امروز نخستین و ریشه ای ترین جهاد شما امید آفرینی و شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن است.
کد خبر: ۹۵۲۰۱۰۷
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰

 معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش جهاد تبیین بسیج اقشار در اهواز با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص قطعی و فوری بودن فریضه جهاد تبیین گفت: در بیانیه‌ گام دوم انقلاب نیز، رهبر فرمودند که امروز نخستین و ریشه ای ترین جهاد شما امید آفرینی و شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن است.

 

او افزود: این مسئله علت دارد و آن استحکام مردم ایران در برابر تهدیدات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و همچنین توطئه های ترور است که صبر و استقامت مردم باعث شده دشمن به جنگ بزرگ رسانه ای رو بیاورد.

 

سردار نقدی ادامه داد که علاوه بر آن دشمنان با تبلیغات مداوم علیه روان مردم  در حال سلب آرامش آنها هستند و در واقع قصد دارند در ابعاد بزرگتر واقعیات را وارونه جلوه دهند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد که بیش از ۲۰۰ شبکه فارسی زبان فقط برای مردم ایران راه اندازی شده که این حجم از جنگ رسانه‌ای برای تمامی رقبا و دشمنان آمریکا بی سابقه است.

 

این مقام ارشد سپاه پاسداران خواست که از همین رو تمام اقشار و مردم به بیان واقعیات روی بیاورند و پیشرفت های کشور را به شکلی گسترده به دیگر شهروندان یادآور شوند تا دشمنان را در این جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای ناکام بگذراند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار