فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

سه هزار نفر به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شده‌اند

سردار حسینی گفت: سهم استان کردستان از کاروانهای راهیان نور در سال جاری ۲۱ هزار زائر است که تاکنون سه هزار زائر به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شده‌اند و باید برنامه‌ریزی لازم‌ برای اعزام زائران استان طبق سهمیه مورد نظر انجام شود.
کد خبر: ۹۵۱۹۸۷۴
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در جلسه شورای پشتیبانی راهیان نور کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری استان برگزار شد، اظهار کرد: میزبانی از رویداد راهیان نور موجب توسعه اقتصادی و مراودات فرهنگی می‌شود و باید برگزاری این رویداد به صورت ویژه در برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه باشد.

 

وی افزود: امسال تاکنون سه هزار زائر از کردستان در قالب راهیان نور اعزام شده‌اند و سه هزار زائر خارج از استان نیز توسط استان کردستان میزبانی شده‌اند.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: در زمینه یادمان‌های شهدای استان‌ها دستگاه‌های معین انتخاب شده که در کردستان، ادارت کل ورزش و جوانان، شرکت برق و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این مسوولیت را بر عهده دارند.

 

وی اضافه کرد: کارهای خوبی انجام شده ولی یادمان‌ها نیاز به رسیدگی و نگهداری بیشتر دارد.

 

سردار حسینی همچنین از اجرای اردوهای راهیان پیشرفت خبر داد و گفت: امسال اروی راهیان پیشرفت درون و برون استانی را امسال نیز اجرایی می کنیم تا پیشرفت‌های انجام شده در نظام جمهوری اسلامی ایران اطلاع‌رسانی شود.

 

ارسلان ازهاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه اغلب یادمانهای شهدا از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۸۸ بازسازی شده است، تصریح کرد: دستگاههای معین وظیفه خود را باید با تولیت بنیاد حفظ آثار انجام دهند.

 

وی عنوان کرد: سال گذشته در سفر رییس جمهور به استان ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهبود راههای دسترسی به یادمان شهدا، اختصاص یافته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار