خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک؛

زیرساخت های ورزشی آبیک نیاز به تقویت جدی دارد

زیرساخت های ورزشی آبیک نیاز به تقویت جدی دارد
مددخانی عنوان کرد: با توجه به تعداد ورزشکاران و قهرمانان زیادی که در شهرستان آبیک در حال انجام فعالیت های ورزشی در رشته های متعدد هستند برای پاسخگویی به نیاز این جامعه هدف حتما باید زیرساخت های ورزشی در این شهرستان تقویت شود.
کد خبر: ۹۵۱۹۸۲۶
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

 

قزوین_ به گزارش بسیج، حجت الله مددخانی سرپرست فرمانداری شهرستان آبیکدر نشست با روسای هیئت های ورزشی گفت: معتقدیم هزینه برای ورزش سرمایه گذاری است و این سرمایه گذاری می تواند حتی در کوتاه مدت مانع مهمی برای افزایش بسیاری از آسیب های اجتماعی باشد.

مددخانی افزود: اگر زیرساخت ها، تجهیزات و امکانات بهتری ایجاد کنیم حتما در ورزش همگانی و ورزش قهرمانی شاهد اتفاقات خوبی در شهرستان آبیک خواهیم بود چرا که این شهرستان سرشار از استعدادها و توانمندی های فوق العاده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: در کنار ورزش قهرمانی، پرداختن به ورزش همگانی نیز از اولویت های دولت مردمی است و باید در مناسبت های مختلف شاهد برگزاری جشنواره ها، مسابقات بومی محلی و همایش های مختلف ورزش همگانی در سطح شهرستان باشیم.

مددخانی تاکید کرد: برگزاری این برنامه های همگانی می تواند تاثیر بسزایی در افزایش نشاط اجتماعی داشته باشد.

گفتنی است حجت اله مددخانی سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک در برنامه ای ۴ ساعته ضمن بازدید از سالن های ورزشی شهر آبیک و در نشستی با رئیس اداره ورزش و جوانان، مسئول کانون بسیج ورزشکاران و روسای هیئت های ورزشی شهرستان آبیک، پای صحبت اهالی ورزش نشست و در پایان با اهدای لوح تقدیر از ۵ افتخارآفرین و مدال آوران ورزشی شهرستان آبیک تجلیل شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار