خبرهای داغ:

دیدار صمیمی جوانان و نوجوانان پایگاه بسیج با امام جمعه ومسئولین در سپاه ناحیه رامهرمز

حضور امام جمعه، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه رامهرمز در پایگاه مقاومت بسیج شهید میرزاده و دیدار با جوانان و نوجوانان بسیجی این پایگاه انجام گرفت.
کد خبر: ۹۵۱۹۴۹۳
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز، حجت الاسلام دکتر میری امام جمعه شهرستان، سرهنگ تقی زاده فرمانده و حجت الاسلام زکویان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه رامهرمز، به همراه مسئول تعلیم تربیت ناحیهو فرمانده و حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) با بسیجیان پایگاه شهید میرزاده دیدار کردند.

 

در این دیدار صمیمی، حجت الاسلام میری امام جمعه شهرستان از اقدامات انقلابی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان رامهرمز در جذب حداکثری جوانان و نوجوانان تقدیر کرد و گفت: چشم امید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آینده به جوانان و نوجوانان انقلابی و تفکر بسیجی است، و لازم است در تمام زمینه ها نیروی های انقلابی و با بصیرت را تربیت و به جامعه تزریق کنیم. 

 

وی در ادامه افزود: اقامه نماز و خواندن درس از مهمترین توصیه های ما به جوانان و نوجوانان عزیز بسیجی است.

 

پس از آن سرهنگ تقی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز نیز گفت:ملت ما به داشتن جوانان صالح با ارزش های انقلابی که نگاهشان در مسیر نگاه رهبری و ولایت، برای تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و الهی کشورمان است افتخار میکند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار