نشست هم انديشي رئیس سازمان صمت استان قم با جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)

سردار کبیری گفت: سپاه آمادگی همکاری از طریق بسیج مهندسین صنعت و معدن برای کمک به احیای واحدهای تولیدی و معدنی را دارد و همچنین در حوزه کنترل قیمت‌ها و مهار تورم هم از طریق بسیج اصناف و پایگاه‌های بسیج سطح استان برای نظارت بر اصناف و اتحادیه‌ها و فروشگاه‌ها آماده همکاری می‌باشد.
کد خبر: ۹۵۱۹۲۲۵
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، دیدار و نشست صمیمی رئیس و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم با همراهی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان قم انجام شد.

در این دیدار آقای دکتر ابدالی رئیس سازمان صمت گزارشی از اقدامات و عملکرد اجرا شده در سال گذشته و برنامه‌های سال جدید درخصوص تحقق شعار سال(مهار تورم و رشد تولید) ارائه نمودند.

در ادامه سردار کبیری جانشین سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم با تشکر از اقدامات انجام شده در حوزه صمت و برنامه‌های اجرا شده در حمایت و پشتیبانی از تولید و تنظیم بازار، برخی از چالش‌های موجود در صنعت، تولید و عرضه کالا را تشریح کرده و همچنین افزودند سپاه آمادگی همکاری از طریق بسیج مهندسین صنعت و معدن برای کمک به احیای واحدهای تولیدی و معدنی را دارد و همچنین در حوزه کنترل قیمت‌ها و مهار تورم هم از طریق بسیج اصناف و پایگاه‌های بسیج سطح استان برای نظارت بر اصناف و اتحادیه‌ها و فروشگاه‌ها آماده همکاری می‌باشد.

انتهاي پيام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار